Umemagnus Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Japp, nu är det på gång! Har precis "signat" mig på deras hemsida, så nu kommer det strax en gratis näsflöjt hem i brevlådan. Häng på ni också, så är nästa forumfestival räddad 😕😳 Klicka HÄR ! Sen, vid nån kommande IRL så jammar vi lite 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 (redigerat) Underbart! "The potential is endless." 😕 Edit: Näsflöjt på väg! Redigerat 20 september 2006 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Jag MÅSTE avsluta min nästa låt med ett hejdundrande näsflöjtssolo 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 KÖNG!!! Å för er som tvekar.... Your browser does not support the HTML5 audio tag (länkat från "SNOR":s hemsida) 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 KÖNG!!!Å för er som tvekar.... Your browser does not support the HTML5 audio tag (länkat från "SNOR":s hemsida) 😕 Haha, fan va surt det lät 😳 Särskilt de höga tonerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 KÖNG!!!Å för er som tvekar.... Your browser does not support the HTML5 audio tag (länkat från "SNOR":s hemsida) 😕 Haha, fan va surt det lät 😳 Särskilt de höga tonerna ähhh... om man är 50 pers samtidigt, så kommer det inte att höras 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 KÖNG!!!Å för er som tvekar.... Your browser does not support the HTML5 audio tag (länkat från "SNOR":s hemsida) 😕 Haha, fan va surt det lät 😳 Särskilt de höga tonerna ähhh... om man är 50 pers samtidigt, så kommer det inte att höras 😄 Tänkte inte på dé 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Nycomed har i skrivande stund vaskat ihop drygt 1900 personer i sitt adressregister, till en kostnad av...tja vad kostar en näsflöjt i parti, en spänn? En lyckad reklamkampanj med andra ord! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Nycomed har i skrivande stund vaskat ihop drygt 1900 personer i sitt adressregister, till en kostnad av...tja vad kostar en näsflöjt i parti, en spänn? En lyckad reklamkampanj med andra ord! 😕 Då kommer man att bli spammad med reklam för nässpray nu då? Jag kan se det framför mig: "Can you satisfy your noseflute? Otrivin special price, klick here!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Fan, jag har tappat bort min näsflöjt. Röd, made in USA, prima grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Nycomed har i skrivande stund vaskat ihop drygt 1900 personer i sitt adressregister, till en kostnad av...tja vad kostar en näsflöjt i parti, en spänn? En lyckad reklamkampanj med andra ord! 😕 Då kommer man att bli spammad med reklam för nässpray nu då? Jag kan se det framför mig: "Can you satisfy your noseflute? Otrivin special price, klick here!" Spela för kråkorna eller? Zycomb spam kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Vågar inte signa upp för en ny näsflöjt då jag precis har blivit av med mitt gamla näsflöjtsberoende. Det behövs tydligen en Anonyma Näsflöjtisterorganisation här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 Nycomed har i skrivande stund vaskat ihop drygt 1900 personer i sitt adressregister, till en kostnad av...tja vad kostar en näsflöjt i parti, en spänn? En lyckad reklamkampanj med andra ord! 😳 skiter i det.... det får komma hur mycke spam som helst.. bara jag får min näsflöjt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Gillar första raden på första lektionen. Släpp tanken att se bra ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Och de har forumfavoriten Boten Anna.... Smart drag av Zycomb att starta denna sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Då är flöjten på väg. Ser redan fram emot riksstämmorna där man kan byta erfarenheter och instrument med varandra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
atac7k (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Givet att man ska ha en näsflöjt 😛 Har aldrig tidigare hört talas om det dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 en beställd.. fan va skoj!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Lyssna på family guy klippet. Haha, personen tar i från tårna på de sista tonerna 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D.i.a Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Yes im on 😆 Näsflöjt till alla 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 1 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2006 ahhhrrg.. håller på att vänta ihjäl mig... när kommer den??? 😳🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 ahhhrrg.. håller på att vänta ihjäl mig... när kommer den??? 😕🙁 Jag har fått min flöjt. Ganska enkel att lira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
binary78 Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Jag såg reklamen på tv o tänkte att det måste vara fejk. Men nu har jag också beställt en näsflöjt. Som nån sa, det är en bra reklamkampanj. Hur mycket pengar har dom inte tjänat? En näsflöjt - 10:- Hur mycket kostar den i inköp? 1:50? Om ens det? Men det är det värt! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Snart dimper det ner en till mig också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Undrans tid är förbi.... väntans gnagande ångest... Idag damp den ner!!! Hujja vad det ska produceras... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 En sak är säker, förkyld bör man inte vara om man skall lira näsflöjt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 En sak är säker, förkyld bör man inte vara om man skall lira näsflöjt. nja..eller.. det beror väl på vilket resultat man önskar... kan man räkna det som sidechaining när snörvlingarna stoppar/tar över melodin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 (redigerat) En sak är säker, förkyld bör man inte vara om man skall lira näsflöjt. nja..eller.. det beror väl på vilket resultat man önskar... kan man räkna det som sidechaining när snörvlingarna stoppar/tar över melodin? Jag har testat att spela in flöjten. Låter coolt. Men en grej att tänka på. Har man en veckas skägg så hör man det i micken, så raka er om ni skall spela in 😄 ... 😄 Redigerat 3 oktober 2006 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 hehe, fick min flöjt igår... 😄 huru kul som helst ju! billigt/gratis nöje 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.