hackeman Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Man kan höra på låtproduktioner om de kommer från ett crackat Cubase eller inte. Det är inte många som vet detta, men på uppdrag av Steinberg lade Delirium (cracker-gruppen) in en funktion så att i alla audio-spår hörs ett en liten "peak av pip" på 25KHz c:a var 60:e sekund. Det hörs såklart inte med örat, men det går som bekant att spåra. Jag kan fan inte sätta fingret på om du driver med oss eller inte, hacke! 🙂 Det är det som är charmen med snubben 🙂 Jomen! Få se på ett par bilder från exporterat material hacke. Borde la synas om man tittar på det i en spektrum grej eller nåt. Du menar att jag ska lägga upp bevis här på att jag kör crackat Cubase? Doh. Men om jag inte gör det då? 🙂 Å så ett GRATTIS till Neko. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Hepp... tillbaka till ämnet. 24 år idag. 😳 Grattis Neko!!! 😄
musik (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Hej! Jag är en MILJARD sekunder approximativt värde. 😄 :musik
rainydays Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Har med mycket nöje läst alla inlägg i den här tråden. Måste få tillägga att nu när man snart skall fylla halvsekel, så är det en sak man (som gammal besserwisser) har lärt sig! Varenda jävla ålder har sina fördelar (och jag hoppas vid gud att det fortsätter så) 😄 . Apropå det här med olika åldrar, så vet jag inte om det beror på att gubbarna håller eller om det är jag som inte utvecklats i min musiksmak 😄 , men jag lyssnar mycket på samma artister/grupper idag som jag gjorde när jag var ung. 😄 Jag kan faktiskt inte se en enda fördel med att vara 26 bast jämfört med att vara 19. Man känner sig fortfarande lika ung, man har fortfarande lika kasst med pengar, men det är hutlöst dyrt att åka tåg 😄 Och musiksmak brukar ju cementeras hos de flesta förr eller senare. Det är ju jobbigt att försöka leta ny musik och sätta sig in i nya stilar när man har ett krävande jobb och en familj att ta hand om. Visst håller en hel del av gamlingarna fortfarande, även om de blivit lite väl glorifierade. Det finns ju minst lika bra unga artister. Jag kommer förhoppningsvis aldrig sluta leta ny musik. För även om den musiken jag växte upp med alltid kommer ligga närmst om hjärtat så låter det väldigt trist att enbart hålla sig till den i 50år till 😄
Drik Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Duh, vad sägs om att gifta sig av bekvämlighetsskäl? Du kan sjunga så slipper jag och jag blir polis? 😄 låter fin fiint 😄 www.lunarstorm.se?
Arin (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 15, vilket gör att jag alltid har chans att bli bätre än er. 😆
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 39. Jag inte bara fanns på 80-talet, jag var 80-talet. Länge leve Don´t you want me.
Blodis Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Jofaan jag e´33 bast! känns som 63 i kroppen 22 i huvet ser ut som 15 när jag rakar mej Ganska bred musiksmak |----->(Metal)<-----| 😱
hackeman Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Jag fylde 30 igår (fredag) Happy Bloody Birthday! 😉
Staplegun Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 År 84 var ett bra år 😛 . Finns säkert bra maltwhiskey från då med.... 😉 Bladnoch 1984 är ett ypperligt exempel på en sådan! 🙂
Staplegun Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Själv är jag 27 sen maj 😛 Samma här, sedan maj. Bra månad! 😉
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Jag fylde 30 igår (fredag) Grattis gamling där... 🙂
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Håller vi igång tråden några månader till måste man ju svara annorlunda. ( Varje År) 😱
ViktorDenStore Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Någon mer fjortis här inne än jag? Nää 😛
MusicNixon Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Hej! Jag är en MILJARD sekunder approximativt värde. 😛 :musik Har du fyllt 32 än? 😄
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Någon mer fjortis här inne än jag? Det beror på hur man ser det kanske. 😱 Snett uppifrån?
Pluffo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 15, vilket gör att jag alltid har chans att bli bätre än er. 🙂 Om du inte blir påkörd av en buss imorgon.
Jejje Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 15, vilket gör att jag alltid har chans att bli bätre än er. 😠 Om du inte blir påkörd av en buss imorgon. Är det din enda chans att han inte blir bättre än dig menar du? 🙁
EkenMusiX Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Någon mer fjortis här inne än jag? japp 🙁 jag är 14 då är vi 2 😆
ViktorDenStore Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 15, vilket gör att jag alltid har chans att bli bätre än er. 🙂 Om du inte blir påkörd av en buss imorgon. Är det din enda chans att han inte blir bättre än dig menar du? 😳 😐
Dj_Sound Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jag skyndar och skyndar men jag har inte blivit äldre än 15 bast. 😱
bengan_gbg Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Säger som jag brukar; Ung, oförstörd och fläckvis okysst.... 31½
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.