Sun Park Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Old timers - (40-45 och däröver) som vill låtsas vara unga och koola på nätet. Besserwissrarna i livet, som har sett och hört det mesta och skall envisas med att predika och läxa upp de yngre - tycker win95b är det bästa OS som någonsin har gjorts! Jaja, då tillhör jag "däröver", men tycker inte Win95b var det bästa OS:et ändå...(har varit med sen Win 1.02 😉 ) och tycker att XP är det bättre av dem... Åldern ger inte automatiskt att man blir en besserwisser men lite erfarenhet mår man inte illa av... Med tiden får man testa fler grejer att mixa/spela eller vad som helst och lär sig(förhoppningsvis) något av det. Min personliga slutsats/erfarenhet är att det finns gamla 25-åringar OCH unga "däröver"... 😆 Att klassifiera åldrar är väl ändå en besserwisser mentalitet...
Zamn Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Fyllde 27 för några dagar sen. Inte jobbigt att närma sig 30 faktiskt, har känt mig gammal länge...
janne c (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Vad skall ennannan säg med 58 år och fortfarande tokig i studioprylar.
D Vibe Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Vad skall ennannan säg med 58 år och fortfarande tokig i studioprylar. Då säger man att man ska uppskatta sig själv för att man fortfarande håller på 😏 /Daniel
Lundin Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Anser att jag har fan så mycket bredare smak (ej bak) än när jag var sexton. 😏 😆 är inte smaken som baken då? 😆
Vallhagen Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Själv är jag äldre än fantomen. Gubbstudent (så jag har en MATLAB-licens inköpt för 50 pix) och hela köret. Jag hittade en KERRANG! från -84 (!) där Judas Priest recenseras som ett gäng "boring old farts still going strong" ... ...man är ALLTID äldre än man känner sig 😏
Violent work of art Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 Lustig, man kan upptäcka "före familj" och "efter familj". 😄 Prylbögsåldern - (23-28) nördarna, 16-24 brukar dock betraktas som snobb & trotsåldern! 😉 Inte ens en sambo så långt ögat når! Man har just fått igång sin ekonomi och kan köpa pryalr, allt är nytt och häftigt att sätta sig in i. Familjeåldern - (30-35) ingen har tid med nätet - datormusik. Gift, sambo, ungarna är bebisar. 😉 Efter familjen - (35-40) då-ungarna-kan-sköta-sig-själv - då man börjar ta upp datormusicerandet igen där man slutade - och kanske har jobbat ihop ekonomi att ha råd med det igen - eventuellt, de som var syntare i början på 80-talet (tjena Hackeman!) 😉 Old timers - (40-45 och däröver) som vill låtsas vara unga och koola på nätet. Besserwissrarna i livet, som har sett och hört det mesta och skall envisas med att predika och läxa upp de yngre - tycker win95b är det bästa OS som någonsin har gjorts! 😛😎 🙂 Hoppas att ni nu tar allt detta med glimten i ögat, och stor nypa ironi...om inte alla smileys skulle räcka! Prylbögsåldern kommer man ur den någonsin? 😉 Är själv 36 och äger inte en promille av man vill ha 😆
android Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 Prylbögsåldern - (23-28) nördarna, 16-24 brukar dock betraktas som snobb & trotsåldern! 😎 Inte ens en sambo så långt ögat når! Man har just fått igång sin ekonomi och kan köpa pryalr, allt är nytt och häftigt att sätta sig in i. Prylbögsåldern kommer man ur den någonsin? 😆 Är själv 36 och äger inte en promille av man vill ha 😛 Attans! Trodde att allt skulle bli lugnt om ett par månader när man fyller 29...
insolitus Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Den som lever får se, den som dör slipper veta...
Kringlan Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Den som lever får se, den som dör slipper veta... Jo fast spelar det någon roll vad vi vet när vi dör och dör gör vi? Och vad vet vi egentligen?
Stinkey (oregistrerad) Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Den som lever får se, den som dör slipper veta... Jo fast spelar det någon roll vad vi vet när vi dör och dör gör vi? Och vad vet vi egentligen? Vilken härligt sprudlande optimism! 😛😆
Kringlan Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 (redigerat) Optimism är för människor som tror dom vet någonting om saker dom inte har en aning om. Den bästa attityden är den helt oslypade skepsismen mot allt och alla. Själv är min idol en polis som några polare råkade på när dom var uppe på ett hustak och söp för utsikten och polisen kommer dit. På släpig stockholmska säger han. "Jaha, och vad har vi här då?" "Tänk om någon av er skulle trilla ner, va? Vem tror ni ska städa upp det? Aa, Inte är det jag, och inte är det Bosse heller." Fan jag ska bli polis alltså. Vad är en paranoiker förresten? while am at it. Varför kan man förhandsgranska inläggen när man lika gärna bara kan ändra dom i efterhand. Bestäm er goddamit. Redigerat 22 november 2004 av Kringlan
Midori Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 (redigerat) ahhhh jag vill med bli polis...Helst av allt så vill jag vara gift med en..för då är jag alltid trygg 😆 Redigerat 22 november 2004 av Midori
Kringlan Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Duh, vad sägs om att gifta sig av bekvämlighetsskäl? Du kan sjunga så slipper jag och jag blir polis? 😛
Midori Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Duh, vad sägs om att gifta sig av bekvämlighetsskäl? Du kan sjunga så slipper jag och jag blir polis? 😉 låter fin fiint 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 Duh, vad sägs om att gifta sig av bekvämlighetsskäl? Du kan sjunga så slipper jag och jag blir polis? 🙂 låter fin fiint 😉 www.lunarstorm.se?
Midori Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Duh, vad sägs om att gifta sig av bekvämlighetsskäl? Du kan sjunga så slipper jag och jag blir polis? 🙂 låter fin fiint 😎 www.lunarstorm.se? Been there done that. 🙂
Wiseman Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Jag blir aldrig äldre än 25... haha, det där kommer jag ihåg att jag sa när jag va lite yngre. tur jag hade fel!
D Vibe Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Just nu spelar jag SuperFrog och känner mig som 15 igen (Det var då spelet kom ut)... /Daniel
Pluffo Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 ahhhh jag vill med bli polis...Helst av allt så vill jag vara gift med en..för då är jag alltid trygg 🙂 Om han inte råkar spränga en rysk maffia då....då kan det bli lite jobbigt med alla kidnappningar och utpressningar....Speciellt om man ska försöka kombinera det med musiken.
Midori Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 ahhhh jag vill med bli polis...Helst av allt så vill jag vara gift med en..för då är jag alltid trygg 😉 Om han inte råkar spränga en rysk maffia då....då kan det bli lite jobbigt med alla kidnappningar och utpressningar....Speciellt om man ska försöka kombinera det med musiken. hehe..jag antar att den jag är gift med en halv farlig polis fast snäll ..Nån som Mikael persbrant i Beck..Han skulle minsann alltid skydda mej...alltid trygg..haha
Polder Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Pappa säger att han aldrig blir äldre än 28! Så jag har fem år kvar så tar det stopp 😆
Fredster Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Precis fyllt 30, dvs jag har blivit stel i alla leder utom i den viktigaste! Fan nu e det kört.......nu får man bara dansa 3-steps bugg med gamla damer o käka vetekli med sugrör!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.