Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Nothing you say

ARTIST/GRUPP: Rabotnik

GENRE: Electrodisko

LÅTLÄNGD: 3:47

KOMPOSITÖR: AnnaPanna Superrandy

PRODUCENT: AndyPandy Superdandy

EV. MEDVERKANDE: AnnaPanna Superrandy

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK:

STATUS: Skiss

Säg något konstruktivt om den här låten annars slänger jag den i papperskorgen. Och drar en fet wank i stället.

Ja, det är fuckin' to much diskant, men det bara blev så.

Rabotnik___Nothing_you_say.mp3

Redigerat av AndyPandy
Annons
Postat

Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy... 😛

Tja det här lät väl hyfsat kompetent, men inte proffsigt.

Skalmannen (oregistrerad)
Postat

Hmm...känns lite porrigt detta. Då menar jag inte porrfilms feeling, utan mer att det just känns lite porrigt liksom. Hon låter porrig...

Lite för torr mix tycker jag, men det är cool. Du har nåt nice här, helt klart. Sången låter dock som den ligger utanpå hela paketet och lite för mycket framför. Det skulle bli mycket bättre om du fixade detta.

Känns lite grann som Boney M meets Samantha Fox fast på ett bra sätt. Jag menar detta helt positivt.

äh, jobba på vettja så detta blir ett litet härligt snärtigt paket vettja.

Postat (redigerat)
Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy...  🙂

Jag står över alla regler.

Det jag egentligen är veta är om basgången funkar. Jag tycker inte det, men jag är osäker.

Redigerat av AndyPandy
Postat
Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy...  🙂

Jag står över alla regler.

Ja ja...då får väl folk stå över att skriva kommentarer antar jag. Eller...hur funkar det nu? Nu blir jag osäker. Nån som bryter reglerna...kommer forumet läggas ner nu eller hur blir det. Vad är det som händer?

Postat

Arret är mycket snyggare än melodin och känns kompetent.

Sticker dock lite i mina öron och låter lite hårt.

Är inget tryck i det som jag tror är refrängen vilket gör låten lite lagom trist.

Kanske lite stämmor där?

Postat
Det jag egentligen är veta är om basgången funkar. Jag tycker inte det, men jag är osäker.

Ja...alltså får vi kommentera om det nu när du brytit mot reglerna? Jädrans, jag blir helt svettig av det här nu.

Alltså, jag tar en knäsvag chansning... Basgången funkar fint, men den behöver tajtas till ljudmässigt. Man hör den men den låter tunn.

Hoppas det inte blir problem nu när jag hjälper en lagbrytare.

Postat (redigerat)
Ja...alltså får vi kommentera om det nu när du brytit mot reglerna? Jädrans, jag blir helt svettig av det här nu.

Chillout fella, jag fixade mitt inlägg så att jag numer är laglig. Det är min nya mustasch som fick mig att tro att jag stod över Gud och människorna. Nu är jag tillbaks på jorden.

Redigerat av AndyPandy
Postat

Chillout fella, jag fixade mitt inlägg så att jag numer är laglig.

Aaah...ok, puh. Vad skönt. Blev helt till mig där alltså, visste inte alls vad som gällde.

*ironi* Kanske skall förtydliga detta. Känns lite för mycket jantelag med alla dessa regler som alla så plikt troget påpekar hela tiden. Ja ja...mig kvittar det.

Postat
*ironi* Kanske skall förtydliga detta. Känns lite för mycket jantelag med alla dessa regler som alla så plikt troget påpekar hela tiden. Ja ja...mig kvittar det.

Word!

Postat
Det är min nya mustasch som fick mig att tro att jag stod över Gud och människorna. Nu är jag tillbaks på jorden.

Ja men det jag förstå...den är ju jädrans läcker! Också lite porrig.

Skall försöka hålla mig till ämnet f o m nu.

Postat

Hmm... Ja, om man ska va ärlig, och det ska man väl, så tycker jag inte att låten i sig är nåt vidare... Det lunkar liksom bara på, refrängen märks knappt, och ja, det finns för lite som bryter av.

Men arret känns kompetent och schysst. Basgången är funkar för mig!

Postat

Nej, inte papperskorgen.

Basgången är väl trevlig. Ljudet på den är inte så roligt kanske i och för sig.

Jag gillar blåsgrejerna.

Nåt element som lyfter refrängen skulle nog behövas.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.