AndyPandy Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Nothing you say ARTIST/GRUPP: Rabotnik GENRE: Electrodisko LÅTLÄNGD: 3:47 KOMPOSITÖR: AnnaPanna Superrandy PRODUCENT: AndyPandy Superdandy EV. MEDVERKANDE: AnnaPanna Superrandy INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: STATUS: Skiss Säg något konstruktivt om den här låten annars slänger jag den i papperskorgen. Och drar en fet wank i stället. Ja, det är fuckin' to much diskant, men det bara blev så. Rabotnik___Nothing_you_say.mp3 Redigerat 20 september 2006 av AndyPandy
tbruce Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy... 😛 Tja det här lät väl hyfsat kompetent, men inte proffsigt.
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Hmm...känns lite porrigt detta. Då menar jag inte porrfilms feeling, utan mer att det just känns lite porrigt liksom. Hon låter porrig... Lite för torr mix tycker jag, men det är cool. Du har nåt nice här, helt klart. Sången låter dock som den ligger utanpå hela paketet och lite för mycket framför. Det skulle bli mycket bättre om du fixade detta. Känns lite grann som Boney M meets Samantha Fox fast på ett bra sätt. Jag menar detta helt positivt. äh, jobba på vettja så detta blir ett litet härligt snärtigt paket vettja.
AndyPandy Postat 20 september 2006 Trådstartare Postat 20 september 2006 (redigerat) Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy... 🙂 Jag står över alla regler. Det jag egentligen är veta är om basgången funkar. Jag tycker inte det, men jag är osäker. Redigerat 20 september 2006 av AndyPandy
tbruce Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy... 🙂 Jag står över alla regler. Okej.
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Du borde känna till reglerna för demopostningar här, andy... 🙂 Jag står över alla regler. Ja ja...då får väl folk stå över att skriva kommentarer antar jag. Eller...hur funkar det nu? Nu blir jag osäker. Nån som bryter reglerna...kommer forumet läggas ner nu eller hur blir det. Vad är det som händer?
stajo Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Arret är mycket snyggare än melodin och känns kompetent. Sticker dock lite i mina öron och låter lite hårt. Är inget tryck i det som jag tror är refrängen vilket gör låten lite lagom trist. Kanske lite stämmor där?
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Det jag egentligen är veta är om basgången funkar. Jag tycker inte det, men jag är osäker. Ja...alltså får vi kommentera om det nu när du brytit mot reglerna? Jädrans, jag blir helt svettig av det här nu. Alltså, jag tar en knäsvag chansning... Basgången funkar fint, men den behöver tajtas till ljudmässigt. Man hör den men den låter tunn. Hoppas det inte blir problem nu när jag hjälper en lagbrytare.
AndyPandy Postat 20 september 2006 Trådstartare Postat 20 september 2006 (redigerat) Ja...alltså får vi kommentera om det nu när du brytit mot reglerna? Jädrans, jag blir helt svettig av det här nu. Chillout fella, jag fixade mitt inlägg så att jag numer är laglig. Det är min nya mustasch som fick mig att tro att jag stod över Gud och människorna. Nu är jag tillbaks på jorden. Redigerat 20 september 2006 av AndyPandy
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Ja...alltså får vi kommentera om det nu när du brytit mot reglerna? Jädrans, jag blir helt svettig av det här nu. Chillout fella, jag fixade mitt inlägg så att jag numer är laglig. Aaah...ok, puh. Vad skönt. Blev helt till mig där alltså, visste inte alls vad som gällde. *ironi* Kanske skall förtydliga detta. Känns lite för mycket jantelag med alla dessa regler som alla så plikt troget påpekar hela tiden. Ja ja...mig kvittar det.
AndyPandy Postat 20 september 2006 Trådstartare Postat 20 september 2006 *ironi* Kanske skall förtydliga detta. Känns lite för mycket jantelag med alla dessa regler som alla så plikt troget påpekar hela tiden. Ja ja...mig kvittar det. Word!
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Det är min nya mustasch som fick mig att tro att jag stod över Gud och människorna. Nu är jag tillbaks på jorden. Ja men det jag förstå...den är ju jädrans läcker! Också lite porrig. Skall försöka hålla mig till ämnet f o m nu.
android Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Hmm... Ja, om man ska va ärlig, och det ska man väl, så tycker jag inte att låten i sig är nåt vidare... Det lunkar liksom bara på, refrängen märks knappt, och ja, det finns för lite som bryter av. Men arret känns kompetent och schysst. Basgången är funkar för mig!
AndyPandy Postat 20 september 2006 Trådstartare Postat 20 september 2006 Det verkar bli papperskorgen alltså ...
Jarnis Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Nej, inte papperskorgen. Basgången är väl trevlig. Ljudet på den är inte så roligt kanske i och för sig. Jag gillar blåsgrejerna. Nåt element som lyfter refrängen skulle nog behövas.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.