tordA Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 inte nog med att Du har lyckats peta in nästan alla dagar till Din ära (påsk, jul, nyår åh sånt...) på vanliga helgdagar typ: lördag åh sånt.. så har Du, trots alla glada sommarsånger Du hört här, glömt att skuva på sommarkranen och låta ditt goa anlete skina över oss och omsvepa oss med din varma andedräkt. Du har lyckats med konststycket att fixa till den kallaste sommaren på 73år (typ...) Är detta något som vi förtjänar ? Bröder och Systrar, jag tycker inte det ! Vi sliter med våra låtar och musikaliska dagsverk i en strid ström av svett, tårar och brist på inspiration, och sänder en tacksamhetens tanke till Dig när vi lyckas få ihop en låt som avlyssnas av fler än dom närmast sörjande ! Är det nån som har en lämplig sommarbön på lager, så är det läge med högläsning NU ! svar till: "Frusen trots långkalsonger, Sweden" 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 Amen!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 Japp...O DET ÖRONABÖJ... Tack, Rockis..det är bra att någon slår näven i bordet o visar var gränsen går 😱 we take no shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gud (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 Okej pojkar, jag ska se vad jag kan göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2004 hahahaha det är bra 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 Hoho! Jag har hittat en avatar till dig, Gud: Välkommen hit, förresten! Glöm inte att skriva några rader i medlemspresentationsforumet! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 13 juli 2004 Dela Postat 13 juli 2004 Fasen, Rockfart! Jag visste inte att du var religiös..! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 13 juli 2004 vad gör man inte för att solen skall vräka ner på en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 13 juli 2004 Dela Postat 13 juli 2004 din bön har hörts ända till sundsvall å det tackar man för!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 juli 2004 Dela Postat 14 juli 2004 jaha...just en snygg gud... som bara har krafter så det räcker till sol i sundsvall... Nybörjar-gud.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 juli 2004 Dela Postat 17 juli 2004 Gud...det är bra, men hur ska man hinna med att hänga här på forumet nu då...? Men okej, släng på solsken ett par dar till så man hinner bada lite, sen kan vi köra storm några dar igen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 juli 2004 Dela Postat 17 juli 2004 Gud har varit barmhärtig mot Gotland idag, tackar för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2004 Jo, idag var det Gudomligt väder 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 juli 2004 Dela Postat 18 juli 2004 Bad och sol var det igår för min del. Idag har det varit lite småsurt, men ok. Jag har å andra sidan bara suttit inne... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2004 Jag har å andra sidan bara suttit inne... 😎 andra säger att dom åker på ett par månaders semester, en del får samhällstjänst ! 🙂😆 Förlåt, jag driver bara med dig 😆 ( det var nog Gud som drev mig till det 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2005 tråkigt nog verkar det vara läge att damma av denna gamla kalla tråd... 😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 14 minus här utanför sthlm nu... brr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Äh lite kyla har ingen dött av. (i alla fall inte här nere 🙂 ) 15 minus när jag drog till jobbet. Ingen fara alls. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 För mycket snö, och inte vill det sluta heller... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
börnen (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Jag kunde inte sagt det bättre själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Amen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Det går väl att bada även fast det är is på sjön? 😉 Det är bara att fixa en vak, en bastu och gott sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Behåll denna stämmning tills vi åker till Sveriges Jerusalem! på träff. (i Jönköping) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Här i Skåne är det hög tid att skörda nypotatisen. Och lagren av sololja håller på att sina............. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2005 Här i Skåne är det hög tid att skörda nypotatisen. Och lagren av sololja håller på att sina............. 😕😄 ni har väl bara 2cl. olja kvar resten har ni eldat upp för att hålla värmen... 😛 snygt försök 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Tur att påsken kommer tidigt i år. Innan det blir för varmt att sitta ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 22 mars 2006 (redigerat) f@n ta mig dax att damma av denna tråd 🙂🙁 snön står som fjärillar i backen 😆 😉 Redigerat 22 mars 2006 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Halleluja! 😆😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Postat: 12 July 2004, 00:25 Nygammal tråd? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Hej! Här var +8 grader mitt på da'n. Men då krävdes att termometern var mitt i solgasset. Kylskåpskallt ändå alltså. Hammargrelli: Bilden var lik Saddam Hussein på äldre da'r... 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.