Florian le Sage Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Fredan funkar även den för mig i alla fall... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 OK Linköping leder 😄 , fler som vill avge sina röster? Iofs. så är det natta nu så dom kommer väl i veckan vart det lider. Nähä nu måste jag dra ner i gillestugan och ta tag i min nya kreation innan det blir för sent 😆 . Ha det folks Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Sven! Eller Göran? Sven-Göran? 😄 Lördan funkar INTE för mig, jag tror fredagen känns som det givna valet, IDF har lagt upp det i kalendern. Ett tips är a tt editeraa 1-a-posten med namn som är klara. Jag kan boka bord nånstans om det är önskvärt; bor och jobbar på promenadavstånd från linköpings city. nu äre gonatt /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 Tjena det är Göran 😳 ska fixa till det SÅ ALLA SOM SURFAR IN PÅ DEN HÄR TRÅDEN CHECKA FÖRSTA INLÄGGET DÄR KOMMER HÅRDFAKTAN ATT PRESENTERAS. Har du lust och möjlighet Vallhagen så vore det ju riktigt bra om du kunde fixa bord och sånt. I det här läget så ser det ju ut som folket tycker Linköping. Ok då fixar till jag första inlägget. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 skitskoj!! blire käk o grejjer på finställe, eller är det ngn slafsig sylta med bajs i maten!?? jag vill ionte gå på finställe.. jag matchar inte!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Ja det är frågan, lyxkrog eller b**s i maten 😕 Ja jävlar... Nä jag tror vi skippar slipsen och varmrätter för 380 kr. Okokt korv i papper å kall halsad glögg bakom en container kanske å andra sidan är lite lågt. Känns väl bäst med nåt "come as u are" -ställe, såna finns. Uteservering kanske, om vädret håller i sig? Hur dags? Klockan 18? 19? /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Lagom är väl bäst typ Hamlet kvalité eller hur man ska säga typ ett ställe där man kan få käk om man vill eller bara en bärs om man så vill. Det finns ju både MC donalds och Burgerking i korkarna där och säkert nån korvmoj oxå så käk går ju att fixa för en billig slant om man slinker runt hörnet. Jag skrev 19 vid Folke Filbyter statyn i mitt första inlägg längst upp i tråden hojta om det blir 18 i stället så jag kan ändra där. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Ja, jag tänkte oxå på Hamlet. Det är nog helt rätt. Vi säger fortfarande 19 vid statyn. Tar du på dig en vägarbetskon på huvudet Göran, så vi har ett riktmärke 😉 . Annars kanske IDF hänger på fel gäng pga för låg igenkänningsfaktor - hemska tanke. Vakna upp på lördag i tron att man träffat Burnin Sven när det i själva verket var idoljuryclabbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 😛 jag kommer säkert hamna på en bänk med proffsen.. dvs alla dom som väntar utanför bolaget kl 10.. 🙂 folke filbyterstatyn, ligger den nära stationen?? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 folke filbyterstatyn, ligger den nära stationen?? 😉 nja, 10 minuters promenad åt rätt håll 😛 Filbyterstatyn står på stora torget (filbytertorget i folkmun) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Läste i första posten att jag stod med där, men jag skulle tippa på att dte är ca 30 mil till Linköping 😆 Förlåt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 (redigerat) folke filbyterstatyn, ligger den nära stationen?? 😆 nja, 10 minuters promenad åt rätt håll 😛 Filbyterstatyn står på stora torget (filbytertorget i folkmun) ok..vi får switcha lite nummer innan dess då.. 😄 Redigerat 1 oktober 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 (redigerat) Vet ej listan:... Zyan? Tyvärr är jag upptagen, annars skulle det vara trevligt att prata fasfel, kompressorer och fyllehistorier över lite jäst malt 😛 Redigerat 1 oktober 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 folke filbyterstatyn, ligger den nära stationen?? 😎 nja, 10 minuters promenad åt rätt håll 😳 Filbyterstatyn står på stora torget (filbytertorget i folkmun) ok..vi får switcha lite nummer innan dess då.. 😳 Rätt håll 😳 : 100% skalenlig! ...pm-a så grejjar vi nallenummer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 folke filbyterstatyn, ligger den nära stationen?? 😎 nja, 10 minuters promenad åt rätt håll 😳 Filbyterstatyn står på stora torget (filbytertorget i folkmun) ok..vi får switcha lite nummer innan dess då.. 😳 Rätt håll 😳 : 100% skalenlig! ...pm-a så grejjar vi nallenummer! Signera konstverket....jag förstår precis... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Signera konstverket.... okok. Signatur: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Vad exakt är det som händer i Linköping den 6 oktober? Ska ni bara festa till det eller är det konsert eller vad? Snackas om så mycket att jag tappat tråden för länge sen. Är Linköpingsbo, är det något ni undrar gällande väg beskrivningar tveka inte att fråga, annars är ju eniro rätt bra 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Signera konstverket.... okok. Signatur: 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Ja vägtratt kanske kan vara ett bra läge 😄 det vore ju förödande om nån sladdar iväg med IdolClabbe 😄 . Annars så möter nån av oss utombys folket på stationen eller så för den kan dom ju förhoppningsvis inte missa 😄. Men annars så jag är en gammal lätt förvirrad gråhårig smal fan i 50 års åldern förmodligen klädd i min röda vindjacka som som står där och spanar på brudar vid filbyterstatyn så det är omöjligt at missa mig 😄 . Vill man mötas vid stationen så var god PM:a så får man telenummer. Pesek det är alltså IRL som det heter på cyberspråk typ snacka skit och kanske käka ta nån bärs och sånt. Vallhagen fan vilken tavla kan man få den signerad 😄 Zyan fan vad tråkigt att du inte kan komma får bli nästa gång. OK alla som kommer snälla bekräfta i fall det blir bordsreservation och sånt. Nu har det väl droppat på en jäkla massa inlägg här under tiden som man kört pekfingervalsen men så kan det gå när tumvantarna är på 😄 . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 bekräft!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Hade det varit något längre fram i tiden, säg en vecka hade jag kanske kunnat medverka. har inte sett tråden förrän nu, men det skulle ha varit skoj att dyka upp där. Får säga pass denna gången, men hojta till nästa gång ni kör så kanske jag är på. Så långt är det inte dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 bekräft!! Ok du står redan med på säkra i första inlägget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 bekräft!! Ok du står redan med på säkra i första inlägget då bekräftar jag en gång till för säkerhets skull!! bekräft!! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 ha så kul o ta mkt bilder!😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Tack Lådan hoppas det blir skoj har ingen kamera själv men det finns nog nån som har. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Jag kommer, tar med en långhårig skum jävel (HazzeJazz) från mörka småland också som är på besök hos mig i helgen-han hänger inte här på forumet men lär väl bli inlurad efter denna kväll antar jag...musikstolle i alla fall, så 2 pers alltså! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 OK Florian vi har noterat två på dig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Fan va sugen jag är. Hm. Ska fundera lite. Är ju inte så kul om man inte kommer in för att man inte är myndig 😳 Pöss 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Nä det är klart kanske kan bli strul en fredag kväll även om man bara ska käka. Ser ju ut att bli Hamlet men när vi vet bestämt så kan man väl ringa och kolla va dom säger eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Vi kan självklart välja ett mat- o ölhak där även ungdomar kan hänga på. tjong fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.