Fidden Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Ni verkar ju haft kul, synd att man drog till västergötland över helgen då... får försöka titta in nästa gång istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 IDF var helkool och inte alls galen, ser inte ut som på avataren, mycket bättre i verkligheten! 😛 😄 ill see you soon!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Ha! Satan vad trött jag är. Men det beror nog mer på en helt galet intensiv arbetsvecka än en stilla kväll på krogen... som faktiskt avslutades rätt tidigt. Blev ju en whisky sen man kommit hem oxå. Vafalls? Munläder? Jag?? Hehe... Klart man måste ösa ur sig lite när man äntligen befinner sig i ett MANSDOMINERAT sällskap! Varför räckte min mat dubbelt så länge som alla andra? *** Kul som fan var det. Kändes lite muppigt faktiskt att närma sig avtalad plats med några kännemärken i bakhuvudet... man anlände till stora torget o spejjade efter helskägg o rosa badtofflor. Tur att vi inte har presenterat oss med alltför raffinerade dödsmetallistiska användarnamn... Visualisera Gladys vid fel staty knackandes förbipasserande herrar på axeln; "ursäkta... är det möjligen Necrokillbullfucker på väg till IRL"? Det verkar ju som folket kom hem helskinnade oxå... att döma av inläggen. Linus hade faktiskt en mobilcam med sig... Hans bilder lär platsa i vilket glamstimreportage som helst 😄 Kvällen förflöt som vanligt. Efer att ha grubblat 12 minuter under servitrisens anteckningsblock beställde Linus en cola. Det ryktas oxå att framemot avgångsdags så fick unge herr Viktor lukta på glöggen, men ingen såg något. Florian (fluuoooiiiååååå) hade mage att leverera skivor utan oförskämdhet. Jag lyssnar på den precis nu. Hazze Baz försvann märkligt vid två tillfällen. Han hade oxå en ordförandeklubba i bakfickan och manade till idel mötesordning. Burnin Sven avslöjades som rödjackfetischist. Han tog inte av sig ytterkläderna på hela kvällen. Åldersspridningen var god. Alltemellan 4 och 90. Gladys sa att hon var 66a men Hazze trodde inte hon var en dag äldre än 60. Förutom intagen måltid beställdes inget snacks av hänsyn till IDF, som var rädd att vakna upp dagen efter med gömda ostbågar i tomteskägget. Fan vet om jag inte lovat bort mig som körsångare till Gladys schlagerkarriär... ja jävlar 😄 😛 SKITKUL grabbar o dam! Mer sånt! ... 😛😄😛 fan vilken summerare du är. lust o skriva mina uppsatser!?? 😄 btw när jag kom hem införtärades det spaghetti o köttfärssås samt en lagom portion chokladtårta som min kära sambo lagat!! efter det blev det sänggång, o det. vaknade idag kl 1338. bolaget stänger 1400, så vi cyklade ner till stan i all hast, o inne på det 25x10m stora systembolaget, har cirka 2-300 personer klämt sig in i sista sekund för att köpa öl!!!! 😄 stod i kö en halvtimme, för att sedan komma ut i dassigt höstväder.. men nu sitter jag i hemmets lugna vrå o stoppar in katten i en tygpåse!!!! god jul och gott nytt år för helvete! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 @ Vallhagen--på tal om det vi snackade om igår, Juilette lewis, hon verkar inte lira i Linköping men däremot i Stockholm den 30/10 på Debaser-såklart! säkte runt lite och fann endast denna info, hon turnerar i England osv just nu... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 @ Vallhagen--på tal om det vi snackade om igår, Juilette lewis, hon verkar inte lira i Linköping men däremot i Stockholm den 30/10 på Debaser-såklart!säkte runt lite och fann endast denna info, hon turnerar i England osv just nu... 🙂 Läs här! http://www.corren.se/archive/2006/10/4/ivz...=1096984640-36& 31 okt, Platens bar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 å fan, då hade du ju rätt, könstigt att det inte står på hennes hemsida...jag är tyvärr bortrest då, shit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Ja, det är lite märkligt, jag hittar inte heller officiella uppgifter på giget (biljettsläpp, kalendern på www.skyltenweb.com osv). Men det står ju i Corren, och jag snappade upp infon från en rätt välinitierad kollega (innan jag läste det i Corren), så jag antar att det är sant ... Jag får väl ge henne en pussokram från dig oxå om du inte kan närvara 🥰 *** Boys änd görl! I går var det 40-årspartaj...men fan vet om inte fredagsIRLen ändå var helgens höjdpunkt. Jeffla huvudvärk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 😉 ja jag hade den igår, men idag är man frisk som en nötkärna... hälsa henne du när hon kommer till stan, hon kanske får en flashback från "Natural born killers"---med tanke på din likhet med... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 hoppas jag kan vara en inspiration även i detta avseende-lite lektioner i både Cubase och piano kanske?!? 😎 Jag hugger direkt! //Gladys 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 du är välkommen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Det här är ju helt sjukt!! Är bara till landet två dagar och missar hela träffen!!!! Läser nu idag att ni hade nåt på gång!!! Det är ju sjukt alltså... Hoppas det blir snart igen så man får träffa er också... kanske till och med får va med i gänget 😆 Bor ju trots allt i Lambohov ... HAHA Ni verkade haft kanon trevligt i vilket fall!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 det är ju typiskt, vi gör om det snart igen dåra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 det är ju typiskt, vi gör om det snart igen dåra... Ah vad bra! Hur många skivor fick du sålda??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 (redigerat) det är ju typiskt, vi gör om det snart igen dåra... Tack! Hade ju heller inte en chans att komma till Hamlet i fredags. Ser däremot fram mot din platta som Göran la ut för. edit: la till lite Redigerat 8 oktober 2006 av equality Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 det är ju typiskt, vi gör om det snart igen dåra... Tack! Hade ju heller inte en chans att komma till Hamlet i fredags. Ser däremot fram mot din platta som Göran la ut för. edit: la till lite ah, fler som hade otur... Då kan man med andra ord räkna med utökning nästa gång "vi" ses... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 😎 2. Nästa träff i november/december?? hamlet igen?? asfint vare!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 🥰 Hög tid! ...men om jag fattade allt rätt, så är han på resande fot i helgen (right?) med IRLen som mellanlandning. Så han kanske inte har fått fatt i sin dator än. oliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidlig spänning råder ju ... Du får tonsätta filmen han spelade in, IDF. När Florian inte hajjade att han höll kameran upponer (knepigt det där med modern teknik) du vet. *** Nästa träff? Jo det kan vi väl tjata om när huvudvärken släppt. tjong, fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 När Florian inte hajjade att han höll kameran upponer (knepigt det där med modern teknik) du vet. 🥰🙂😄 men det var ju mörkt därinne och "kameran" som var en slimmad mobil stacks i min hand då ruset stegrade sig och åsynen av den undersköna lady Gladys hade förvirrat mina sinnen... väntar också med spänning på bildbevisen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 🙂 Hög tid! ...men om jag fattade allt rätt, så är han på resande fot i helgen (right?) med IRLen som mellanlandning. Så han kanske inte har fått fatt i sin dator än. oliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidlig spänning råder ju ... Du får tonsätta filmen han spelade in, IDF. När Florian inte hajjade att han höll kameran upponer (knepigt det där med modern teknik) du vet. *** Nästa träff? Jo det kan vi väl tjata om när huvudvärken släppt. tjong, fan! jag tonsätter den om jag får den.. 🙂 huvudvärken slapp jag.. däremot är jag alldeles yr.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 🙂 Hear hear! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 😆 Hear hear! vi väntar bara på linus som ska komma hem o koppla in kameran.. om de e så, har jag sörvörplats.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Nästa träff i november/december?? hamlet igen?? asfint vare!!! Jaaa jag är på... fyller 25, 18:e november 😉 så inte den dagen då 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Nästa träff i november/december?? hamlet igen?? asfint vare!!! Jaaa jag är på... fyller 25, 18:e november 😛 så inte den dagen då 😎 Varför inte? Kan man få en bättre födelsedagspresent? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Nästa träff i november/december?? hamlet igen?? asfint vare!!! Jaaa jag är på... fyller 25, 18:e november 😛 så inte den dagen då 😛 Varför inte? Kan man få en bättre födelsedagspresent? 😄 då kör vi den 19:e november.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Nästa träff i november/december?? hamlet igen?? asfint vare!!! Jaaa jag är på... fyller 25, 18:e november 😛 så inte den dagen då 😛 Varför inte? Kan man få en bättre födelsedagspresent? 😄 då kör vi den 19:e november.. 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 jag har ngra tomma ölflaskor stående här brevid mig, sugen som fan blir jag.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Är inte du på skolan, Jonas? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 1. Linus borde kasta upp bilderna från träffen snart tycker jag!! 🙂 Ja, du... Har mobilen här men USB-kabeln är fortfarande hemma i Kalmar. Jag dunkar upp ett fotosvep och min story om kvällen när jag kommer ner hem. Sitter och jobbar vid min kompis dator. 56k modem, så jag tänker inte skriva mer än såhär idag. Hörs senare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Viktor PM:a mail till mig tänkte skicka en MP3:a på countrylåten till dig. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Är inte du på skolan, Jonas? 😆 jag kom inte så långt idag.. har däremot trumlektion vid 5-6 samt kl 1800 ska jag vara nere i replokalen.. sen blire nog en tripp till nya studion.. 😆 viktor är inte DU i skolan då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.