Zyan Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 😕gjort gjort and gjort! Superbt Tack IDF... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 du är välkommen.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Right! I will. 😆 EDIT: "Hej. Är det du som är IDF med jätteskägget?" 😕 😄😄 youll see.. jag kommer antaligen se allmänt borta ut, komer vara så att jag sitter vid datorn till 18, först då upptäcker jag att jag måste duscha o byta kläder, så jag hoppar o grejjar så snabbt jag kan, kastar mig på cykeln, är nere o parkerar cykeln o kommer upp på perongen PRECIS i sista sekund.. så jag kommer vara stressad, borta. svettig, skäggig, ha vita iPod-lurar intryckta i skallen, och sen lite stressad med.. 😄 😳😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Right! I will. 😄 EDIT: "Hej. Är det du som är IDF med jätteskägget?" 😳 😆😆 youll see.. jag kommer antaligen se allmänt borta ut, komer vara så att jag sitter vid datorn till 18, först då upptäcker jag att jag måste duscha o byta kläder, så jag hoppar o grejjar så snabbt jag kan, kastar mig på cykeln, är nere o parkerar cykeln o kommer upp på perongen PRECIS i sista sekund.. så jag kommer vara stressad, borta. svettig, skäggig, ha vita iPod-lurar intryckta i skallen, och sen lite stressad med.. 😆 😆😆😆 upptäckte just nu för en sekund sen att jag inte har tid o göra ngn musik idag, utan måste sitta o plugga MusicAcoustics och Musikvetenskap, 😳🙁🙁🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Fan fan, 2.5h to go. Blir te å åke hem å oaggarduscha rå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 (redigerat) jag kommer hoppa in i duschen om ngra minuter.. eller det spöregnar ju ute.. hmm undrar om grannarna blir galna o ringer farbror blå om jag springer naken på innergården!? 😕 edit: jag kom på att mitt skägg täcker nog det mesta.. som eremiten i "Life of Brian"..!!! Redigerat 6 oktober 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 såja, då var IRL Linköping avklarad!! ytterst trevlig kväll grabbs o tjej!! 😆 detta måste vi göra om fler ggr.. synd bara att sista bussen för florian gick vid 2200.. 🙂 viktordenstore o jag tog sälskap o jag föreläste om Pro Tools HD i 20 min.. 🙂 vallhagen är en riktig pratkvarn.. 😆 gaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaant!! tack för ikväll!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Tack tack 🙂 Det var hur trevligt som helst. Måste göras om! 😆 God mat också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 SHIT! Jag missa datumet 😏 Fan... det va ju bara 30 min. härifrån... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Määää! Jari... 😏 Fandå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 ÖSTERGYLLEN Så grann står Östergyllen i sommarfager prakt, och skördarna, de gyllene, de bölja. Väl hundra vita kyrktorn på slätten hålla vakt längs insjöstrand, som glittervågor skölja. Ej finns en nejd så härlig, så solig som vår bygd, där gamla minnen sova i gröna björkars skygd, vårt barndomshem, vårt fagra Östergyllen. Hör, skogen susar sägner från forntids dunkla natt, ty här bröts tidigt bygd av våra fäder, som, raka uti ryggen, var herre för sin hatt, ej väjde fegt för storm och hårda väder. I deras öppna sinne ej någon falskhet sov. Vi äro fädren like, östgötar, gudskelov! Och vårt du är, vårt fagra Östergyllen! När vårdkaseldar brunno, ej tröto män och svärd till hemmens värn på slätter och i skogar. Nu väntas nya stordåd av sönerna som gärd. Så framåt då till kamp vid harv och plogar! Må gyllne skördar vagga i gröna björkars skygd! Ej finns en nejd så härlig, så solig som vår bygd, vårt barndomshem, vårt fagra Östergyllen. Text till folkmelodi från Lillkyrka Sten Granlund nationalsången släng dig i väggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Fan fan. Det ryktas att nån odygdig hade kamera med sig. Men trevligt var det gott folk, kvinnor och män! IDF står fortfarande kvar vid fel staty - (Tage Danielsson) - och knackar förbipasserande på ryggen--- "ehh ursäkta... är ni möjligen burrrrning svenn??" Fan här trillar man hem...alldeles för tidigt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 hur många blev ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Jepp det var riktigt ända in i H ja ni vet förbaskat super skoj, fan jag trodde jag skulle hinna först in här men tji fick man ungdommarna är snabba så pass. B Svenn lyckades luska ut rätt tåg och är nu tryggt i förvar hemma i Sya hos frugan som å det varmaste tackar det Ösländska forumfollket för en trevlig kväll i lugn och ro utan honom. Så e det ibland festårni (visdoms ord att begrunda för den ogifte forumiten) att ett IRL då och då kan ha en positiv inverkan 😏 . Vi körde en kortare presentation av oss själva nästan utan avbrott av ovidkommande komentarer pga. alkoholintag samtidigt som vi käkade och tog ytterligare nån bärs eller ett par. I övrigt så har jag fått för mig att vi beslutade följande (efter ytterligare några pils 😉🙂 Samtliga i kväll närvarande som sjunger ställer upp om Linus behöver kör på sina låtar. En samlingsplatta bestående av låtar av sångskrivande forumiter från Östergötland tycker vi att det skulle vara jäkligt skoj om vi kunde få ihop. Vi ska fan i mig påt igen och då ev. iform av ett litet jamläge hemma hos Florian nästa sommar. Det togs lite kort och om vi fastnade så kommer väl dom så småningom. KUL SOM FAN ATT FÅ TRÄFFAS TACK SKA NI HA FÖR I KVÄLL FOLKS. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Ni är väl inte hemma redan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Jorå så är det tågen och bussar måste passas och familjer mä så vi hade skoj så länge och så fort vi hann mä. Får vi bakläxa nu eller? OK da jag lägger mig inte före tre inatt som plåster på såren räcker det 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 jajemen, hemma redan och med ett par pilsner till innaför västen så är det bara att inse---godnatt...hur kul som helst, bra initiativ Göran! alla som var med är från och med nu mina favoriter och hjärtligt välkomna hos Florian på allehanda galej...Gladys framförallt, eftersom du är tjej och dessutom tjusig sådan, puss på dig så hörs vi vidare... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Vi kommer 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 rock it!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Tja Vallhagen såg dig allt din nattuggla där 😏 kul som fan att träffas, skitbra att du tog tag i bordsbokningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Nu ere natti natti i Sya ha det skitbra. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 sov gott, därborta och överallt , nu kvartar jag in oxåååå.... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 ojjj, ont i huvudet idag... tack för i går i alla fall-det var jättetrevligt att träffa er alla, gör vi om tycker jag och gärna hos mig nån gång som sagt! nu skall jag åka och köpa TREO... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Trevligt som f-n var det och vilket jidder det var! Vi ägde stället med vårt studio och musiksnack! God mat, trevligt sällskap, nya idéer och hopp om framtiden! Härligt att alla har en positiv inställning och backar upp varandra. Men inte ska vi väl vänta till nästa sommar med vår samlingsskiva! En suverän idé som tål att börja snickras på redan nu! Med våra ambitioner kommer det bli en dubbel CD! Linus du verkar jättekunnig på många områden. Cubase kan du - jag återkommer *ler*. Att du sen är så glad hela tiden är bra. Det smittar ju! IDF du inspirirade mig med högskoleutbildningen. En lugn och trygg samarbetsparter (?!) som verkar stå stadigt med fötterna på jorden. Florian du visade på att ingenting är omöjligt. Du kom ju med en färdigproducerad skiva i näven. Du är från och med nu allas vår lilla Gynter! *flinar* Burning Sven, dig känner jag sen förut, men du är en klippa som peppar inspirerar och pushar. Å en jävel på gura! Åtminstonde på min skiva! Vallhagen, vilket munläder! Här ligge jag i lä, men du är rolig som f-n! Kompetent på många plan. Bra med elgitarrtips till dottern! Tackar! Viktor den Store. En liten kille (åldersmässigt men icke att förakta) med stora ambitioner. Här har vi en mångsysslare på flera instrument som behärskar cubase med förbundna ögon. Suveränt! Jag återkommer kompis! *ler* Anders som inte blivit forumit ännu får ta och skriva in sig nu! En glad och häftig cowboysare. Men någon medlemspresentation fick vi ju inte (eller var jag för full ...?) Så upp till bevis mannen! // Hoppas jag inte glömt någon nu ...(Happy) 🙂 Gladys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Gladys, tack för de fina orden, en liten rättelse bara, killen heter Hasse och inte Anders! Du själv är också en mkt trevlig och charmig person och jag vill gärna höra mer av dig och din röst, fiskt vågat och satsat att ta upp piano/keyboard vid denna ålder tycker jag-häftigt helt enkelt, hoppas jag kan vara en inspiration även i detta avseende-lite lektioner i både Cubase och piano kanske?!? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 hur gick det? blidde det nå bilder? Vart IDF full o galen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 IDF var helkool och inte alls galen, ser inte ut som på avataren, mycket bättre i verkligheten! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 IDF var helkool och inte alls galen, ser inte ut som på avataren, mycket bättre i verkligheten! 🙂 jo jag vet.. han var ju här nyss:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Det är lungt med pannvärken i Sya lite matt i pälsen kanske men i stort sett huvve ner och föttena upp 🙂 . Som sagt påt igen snarast möjligt. Har precis dragit igenom Florians skiva, me like en häftig resa och min resecension hade dragit åt ett helt annat håll än Smålandspostens. Nu ska jag försöka leta upp dom andras musik åxo, kom på igår att jag bara hade hört låtar av Gladys och Vallhagen. Ha det gött Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Ha! Satan vad trött jag är. Men det beror nog mer på en helt galet intensiv arbetsvecka än en stilla kväll på krogen... som faktiskt avslutades rätt tidigt. Blev ju en whisky sen man kommit hem oxå. Vafalls? Munläder? Jag?? Hehe... Klart man måste ösa ur sig lite när man äntligen befinner sig i ett MANSDOMINERAT sällskap! Varför räckte min mat dubbelt så länge som alla andra? *** Kul som fan var det. Kändes lite muppigt faktiskt att närma sig avtalad plats med några kännemärken i bakhuvudet... man anlände till stora torget o spejjade efter helskägg o rosa badtofflor. Tur att vi inte har presenterat oss med alltför raffinerade dödsmetallistiska användarnamn... Visualisera Gladys vid fel staty knackandes förbipasserande herrar på axeln; "ursäkta... är det möjligen Necrokillbullfucker på väg till IRL"? Det verkar ju som folket kom hem helskinnade oxå... att döma av inläggen. Linus hade faktiskt en mobilcam med sig... Hans bilder lär platsa i vilket glamstimreportage som helst 🙂 Kvällen förflöt som vanligt. Efer att ha grubblat 12 minuter under servitrisens anteckningsblock beställde Linus en cola. Det ryktas oxå att framemot avgångsdags så fick unge herr Viktor lukta på glöggen, men ingen såg något. Florian (fluuoooiiiååååå) hade mage att leverera skivor utan oförskämdhet. Jag lyssnar på den precis nu. Hazze Baz försvann märkligt vid två tillfällen. Han hade oxå en ordförandeklubba i bakfickan och manade till idel mötesordning. Burnin Sven avslöjades som rödjackfetischist. Han tog inte av sig ytterkläderna på hela kvällen. Åldersspridningen var god. Alltemellan 4 och 90. Gladys sa att hon var 66a men Hazze trodde inte hon var en dag äldre än 60. Förutom intagen måltid beställdes inget snacks av hänsyn till IDF, som var rädd att vakna upp dagen efter med gömda ostbågar i tomteskägget. Fan vet om jag inte lovat bort mig som körsångare till Gladys schlagerkarriär... ja jävlar 😎 🙂 SKITKUL grabbar o dam! Mer sånt! ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.