Jump to content
Annons

Östgöta IRL fred. 6:e Oktober Linköping

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 266
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag möter ViktorTheGreat på stationen vi har PM:at så han kommer att hitta fram det är lugnt.

Göran

Dela på andra sajter

Förstaposten ser ut att innehålla 8 pers.

Jag ringer NU och bokar Hamlet.

Jag säger 19:00 - 19:15, i mitt namn: Vallhagen

Men vi syns fortfarande vid filbyterstatyn, right?

/Bengan

Kan bli 9 om Equality kommer loss en liten stund från jobbet. Annars kör vi som sagt Filbyterstatyn runt 19.

Ses i morgon folks.

Göran

Dela på andra sajter

Tjena nu har jag kollat och det verkar som om nedanstående forumiter är sugna på en IRL fredagen den 6:e oktober i Linköping. Är det fler som är på så hör av er. Det blir Hamlet vid 19 tiden Vallhagen har ringt och fixat. Kommer att uppdatera här med info om nåt ändras.

Har kollat inläggen i tråden och tolkat det som att nedanstående är på. Men snälla säg till här om jag har skrivit på nån som inte kommer. Jag gör oxå en vet ej lista på dom som jag inte riktigt har koll på, hör av er så vi vet om ni kommer. Ny Deadline är Torsdag ganska tidigt då så Vallhagen kan ringa och bekräfta med Hamlet.

Nåväl here goes startfältet så vitt jag begriper:

Burnin Sven dvs. jag Göran

IDF

Vallhagen

Linus

Florian le Sage + polare = 2 pers

Gladys

Viktor den Store

Vet ej listan:

Timegroove?

Teleman?

Slipped Away??? Kalmar hör av dig om du är på?

Jari?

Fidden? Jo kom igen nu 😄

Blir nog inget IRL för mig imorgon, men det blir ju fler gånger förhoppningsvis! 😳

Dela på andra sajter

Jag möter ViktorTheGreat på stationen vi har PM:at så han kommer att hitta fram det är lugnt.

Göran

meehh!!

viktor tar du 18.19 tåget från norrping????

Dela på andra sajter

till dom som åker från norrping:

18.19 TILL Linköping från tågstationen

00.30 FRÅN Linköping till Norrköping

jag åker dessa turerna!

Dela på andra sajter

Ja det är ju inte långt upp till Hamlet från Statyn kanske 50-100 meter så vid regn så drar ni upp dit så kollar jag eftersläntrarna. Det kan ju vara bra oxå om det skulle vara så att nån av er Öslänningar 🥰 som inte redan signat på ändrar er i sista stund och ändå kommer att ni skriver en rad här ikväll då. Jag menar så man vet hur många man ska vänta på i så fall.

Göran

Dela på andra sajter

För er som eventuellt går direkt till Puben (å inte har så kraftig lokalkännedom):

Hamlet - som alltså ligger ett fåtal pinnhål uppåt storgatan från stora torget sett - har två entréer; en till restaurangen och en till Puben. Man kommer rätt om man traskar in restaurangentrén, men det är mer rätt att gå på Puben, som är den 2a entrén från stora torget.

Fattar ni inte detta inlägg så försök igen 🙂

Vem är egentligen Bövelen?

Dela på andra sajter

till dom som åker från norrping:

18.19 TILL Linköping från tågstationen

00.30 FRÅN Linköping till Norrköping

jag åker dessa turerna!

Jag mä 😄

galant!! spana efter mitt jätteskägg.. 😆

Dela på andra sajter

right on...vi som reser ifrån Kindabygden ankommer 18.20 till stan så vi hoppar nog in på puben direkt...om vi inte skall be en stund i domkyrkan förstås...

sedan måste vi ta bussen hem vid 22.00 för nästa går inte förrän 1.20 på natten,huuu!

men det blir nog bra alltsammans, tar med några skivor till dom som anmält intresse, om ni inte känner igen mig så lär ni se min kompis med långa håret och skum uppsyn...

😆

tomorrow never knows

Dela på andra sajter

Om det är någon utav Östgötarna som vill köpa min skiva för 100:- som jag envist promotar här och där så säg till NU, så tar jag med mig den i rätt antal på Fredag 😳

Häpp! Jag är med och finansierar kvällen Florian *ler* ta mé ett ex till mig! 😳 Väl mött! Hälsningar, Gladys

Dela på andra sajter

Jag tar med mig ett packe tidningar upp till IRL:en. Ska vi ordna ett litet MM-bokbål på torget? 😄

Haha..kan jag komma och sno åt mig några innan du eldar....vid 19 borde jag vara på väg till förfest. Kan ta vägen förbi torget 😆

Var det något att ha för nybörjare (har ju bara gjort 3 låtar än så länge)

Dela på andra sajter

Alright, jag tar med lite gott och blandat...

Så trevligt..

Edit: Hur kan du ha en bild på snobben...det är ju hans husse som heter Linus 😄

Redigerat av Zyan
Dela på andra sajter

(skall jag ha den vinröda eller den gröna kjolen i kväll? )

Tja igen! jag jobbar ju extra i klädbutik, det är inne nu med lager på lager. Ta du båda! *flinar* //Gladys

Dela på andra sajter

Right! I will. 😳

EDIT: "Hej. Är det du som är IDF med jätteskägget?" 😆

😲😕

youll see.. jag kommer antaligen se allmänt borta ut, komer vara så att jag sitter vid datorn till 18, först då upptäcker jag att jag måste duscha o byta kläder, så jag hoppar o grejjar så snabbt jag kan, kastar mig på cykeln, är nere o parkerar cykeln o kommer upp på perongen PRECIS i sista sekund.. så jag kommer vara stressad, borta. svettig, skäggig, ha vita iPod-lurar intryckta i skallen, och sen lite stressad med.. 😳

Dela på andra sajter

Faan...planerna har ändrats så jag hinner inte möta dig, pmát, men vet inte om du hinner läsa det.

Men jag skriver även här så kanske medelandet når fram via omvägar.

So Long

Zyan

Dela på andra sajter

Faan...planerna har ändrats så jag hinner inte möta dig, pmát, men vet inte om du hinner läsa det.

Men jag skriver även här så kanske medelandet når fram via omvägar.

So Long

Zyan

jag kan smsa linus!!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.