Gladys Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Gladys kommer! Fredag klockan 19, Filbyterstatyn. Jag har turkosa boots ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Men Hamlet är ju en skön och typisk pubmiljö, borde inte vara något problem med V.den Store i sällskapet så länge man förklarar detta och han beställer läskeblask etc... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Men Hamlet är ju en skön och typisk pubmiljö, borde inte vara något problem med V.den Store i sällskapet så länge man förklarar detta och han beställer läskeblask etc... 🙂 Haha 😛 Vallhagen: Nä, ni får absolut inte byta ställe bara för att jag ska kunna hänga med! Nån måtta får det vara på vänligheten ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Det här ordnar sig alldeles lysande: Jag ringde just det gamla fina stället HAMLET, och de tar mer än gärna emot ett tiotal glada studiomusikanter vid 19-snåret i pubdelen av stället. Även där vi sitter har vi full tillgång till allt på menyn, men det är alltså ok att bara dricka om man känner för det. Jag ringer på torsdag igen, och spikar hur många vi blir. Jag kollade specifikt med tjejjen som jobbar där på fredag, och det är (att: Viktor) INGA PROBLEM att vara ett par år yngre. (inom parentes; tacka 17 för det, 14-åringar får väl gå på restaurang liksom...). Ramlösa och jordnötter är oxå gott! *** Fan vi börjar ju få kännemärken med! IDF i helskägg? Gladys i rosa badtofflor? Brännsvänn i dumstrut och Satan själv med eldgaffel och dynggrep. Fluor-jan med skoborsten i bröstfickan. Själv är jag en sån vanlig jävla snyggsnaggad 40åring i sandaler och mobiltelefon från 1900talet. Nån sorts diaboliskt getskägg är tillfälligtvis anlagt. tjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Tjena fan det börjar ordna till sig då meckar jag till första inlägget så där står oätt där. Gladys och VictorDenStore har anslutit sig men dessvärre så måste Equality avböja pga. jobbet tråkigt men vi får helt enkelt göra om ett igen. Ni utomsocknes som sneglar in här ni vet väl att i Östergötland så finns det ett djur som börjar på O 😱 och det är fyrbenat och oölätt i pälsen. Ledtråd även i första meningen. Väl mött på Hamlet då och ny deadline blir torsdag bra jobbat Vallhagen. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 IDF i helskägg? DEFINITIVT!!! kommer i mitt stora skägg, min bruna yankees-kepa o min beiga fjällrävenjacka.. youll see..😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Zyan fan vad tråkigt att du inte kan komma får bli nästa gång. Datumet kan bara inte passa alla, så är det...jag kommer kanske nästa gång. Skulle vara riktigt interessant att träffa Florian, speciellt efter time-out tråden. Han är en av de starka profilerna här, om det ska ses som positivt eller negativt är nog en tolkningsfråga 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 suck it hard baby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 suck it hard baby 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Zyan fan vad tråkigt att du inte kan komma får bli nästa gång. Datumet kan bara inte passa alla, så är det...jag kommer kanske nästa gång. Skulle vara riktigt interessant att träffa Florian, speciellt efter time-out tråden. Han är en av de starka profilerna här, om det ska ses som positivt eller negativt är nog en tolkningsfråga 😆 hmmm, varför jag terrar är pga Zyan´s inlägg i våras om vilken "skinnjacka" han skulle tjacka här på forumet för sin image, menar att detta var alldeles för fagigt, fjolligt etc för att tas seriöst på haket, snälla nån, vem frågar om sådant... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Zyan fan vad tråkigt att du inte kan komma får bli nästa gång. Datumet kan bara inte passa alla, så är det...jag kommer kanske nästa gång. Skulle vara riktigt interessant att träffa Florian, speciellt efter time-out tråden. Han är en av de starka profilerna här, om det ska ses som positivt eller negativt är nog en tolkningsfråga 😆 hmmm, varför jag terrar är pga Zyan´s inlägg i våras om vilken "skinnjacka" han skulle tjacka här på forumet för sin image, menar att detta var alldeles för fagigt, fjolligt etc för att tas seriöst på haket, snälla nån, vem frågar om sådant... Haha...du är så förutsägbar...men diggar ändå din vresiga egenfixerade karaktär 😆 Förstår bara inte varför du ska dra in så dålig stämning med personangrepp. Och skinnjackan är väl lite väl barnslig att dra upp (även fast jag fick bra hjälp här). Chilla lite med personangrepp, men fortsätt vara allvetandes emot alla andras åsikter. Vill ha kvar dig på forumet. 🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 vilka vi för er andra som kommer på Fredag så kan jag berätta att jag var och "kände in" Hamlet idag, på en trevlig lunch m 2 ryskor...blir nog finfint det här! Om det är någon utav Östgötarna som vill köpa min skiva för 100:- som jag envist promotar här och där så säg till NU, så tar jag med mig den i rätt antal på Fredag, a must have skulle jag vilja påstå och synd att missa etc... 😏 Väl mött!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 (redigerat) Om det är någon utav Östgötarna som vill köpa min skiva för 100:- ... Jag tar ett ex! Om du lovar att signera med en väl vald oförskämdhet! /Bengan ...som f ö just ramlade hem från stora torgets andra hörn. Eller förresten: Vi byter jämnt, du får en kultförklarad rockvideo från -95 på VHS i byte? Redigerat 3 oktober 2006 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Sign me up for one toooo mr. 🙂 Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Hej... Är det nån som planerar att åka bil från Norrköping till Linköping på fredag som vill ha med sig en rar liten pojke som sällskap? 😳 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Om det är någon utav Östgötarna som vill köpa min skiva för 100:- som jag envist promotar här och där så säg till NU, så tar jag med mig den i rätt antal på Fredag, a must have skulle jag vilja påstå och synd att missa etc... 😮 Väl mött!!! Jag köper också gärna ett ex. Tänkte försöka hinna in en sväng på Hamlet om jobbet tillåter annars kanske jag kan be Mr Göran ta ett ex... ok Goran? 😕 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Jepp det ska nog gå mr. Eq. Sorry ViktorDenStore kommer per pendel från andra hållet typ från i närheten av stan där dom fick för mycket kaffe på grisfesten 😕. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Hej... Är det nån som planerar att åka bil från Norrköping till Linköping på fredag som vill ha med sig en rar liten pojke som sällskap? 😕 .Viktor jag tar tåget.. skaffa dygnskort för 75 spänn o de..!!! bil?? ne Ö-L stavas det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Hej... Är det nån som planerar att åka bil från Norrköping till Linköping på fredag som vill ha med sig en rar liten pojke som sällskap? 😕 .Viktor Annars går ju östgötapendeln rätt så tätt länk om du inte hittar nån att åka med alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Nu är det så här att den enda rätta förkortningen av Östergötland skrivs Ösland 😛 . Det enda landskapet med en kulturförening som heter Öskult 😉 . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Hej... Är det nån som planerar att åka bil från Norrköping till Linköping på fredag som vill ha med sig en rar liten pojke som sällskap? 😱 .Viktor jag tar tåget.. skaffa dygnskort för 75 spänn o de..!!! bil?? ne Ö-L stavas det!! Går det att köpa direkt på tåget eller måste man köpa det i förväg nånstans? EDIT: Jag har hittat svar på mina frågor. Jag tar tåget. 😱 Puss 😱 Redigerat 5 oktober 2006 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Btw: Ungefär var ska vi träffas? 😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 kolla tidigare inlägg om mötesplats, det är rätt så mitt i stan kan man säga! 😱 hitta.se är et bra tips, skriv in stora filbytertorget/stora torget...Linköping så får du fram en karta om inte Vallhagens duger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 vilka vi 😱 för er andra som kommer på Fredag så kan jag berätta att jag var och "kände in" Hamlet idag, på en trevlig lunch m 2 ryskor...blir nog finfint det här! Om det är någon utav Östgötarna som vill köpa min skiva för 100:- som jag envist promotar här och där så säg till NU, så tar jag med mig den i rätt antal på Fredag, a must have skulle jag vilja påstå och synd att missa etc... 😱 Väl mött!!! Vilken genre? Du vet ju min nu ... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 artpop-rock m. progressiva och bakåtsträvande tendenser??? 😱 samtidigt nyskapande och... Smålandsposten recension Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Är det här vi ska träffas? (zooma in) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 *går till skolan* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Är det här vi ska träffas? (zooma in) Jäpp. Hamlet ligger runt hörnet en 50 meter eller så upp mot tingsrätten. Annars så kan nog jag möta dig vid stationen PM:a i så fall. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Är det här vi ska träffas? (zooma in) Jäpp. Hamlet ligger runt hörnet en 50 meter eller så upp mot tingsrätten. Annars så kan nog jag möta dig vid stationen PM:a i så fall. Göran Vilken dåligt uppdaterad karta, tingsrätten flytta för år och dar sedan 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid...3aTextBoxWhere= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.