wonderboy Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Usch, tänk Er! En massa folk från gnällbältet som är fulla! Undvik till varje pris! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Usch, tänk Er! En massa folk från gnällbältet som är fulla! Undvik till varje pris! 😉 😳😆 javisst sörru!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Har ni spikat nåt datum än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Har ni spikat nåt datum än? det var väl tänkt ikväll.. med linköpingsdejt, men jag vet inte..jag målar om så ja kan inte idag.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Equality och jag hade tänkt att gå på Fomp ikväll i Linköping men han blev sjuk så jag vet i hundan inget skoj att gå själv så jag får se men tveksamt då. Nån annan som tänkt sig dit? Nån snackade om den 6:e oktober det tror jag funkar för mig. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Equality och jag hade tänkt att gå på Fomp ikväll i Linköping men han blev sjuk så jag vet i hundan inget skoj att gå själv så jag får se men tveksamt då. Nån annan som tänkt sig dit? Nån snackade om den 6:e oktober det tror jag funkar för mig.Göran det låter skitbra!!! 6 okt it is!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 (redigerat) kalendern är det skrivet i!!!!!! be ther or be square!! tid/plats bestäms senare eller?! Redigerat 23 september 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕 Men ha det så bra 😄 Viktor den lille 😆 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😳 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😏 Om 1 år är jag 18 😆 😆 Om... *räknar på fingrarna* ... ... ... två och ett halvt år är jag arton! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕 Men ha det så bra 😄 Viktor den lille 😆 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😳 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😏 Om 1 år är jag 18 😆 😆 Om... *räknar på fingrarna* ... ... ... två och ett halvt år är jag arton! 😄 jisses.. trist o vänta.. 😄 drick en läsk o va glad ändå.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Fan IDF redan börjat värma upp står ju på fel dag 😳 torsdag den 5:e okt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Fan IDF redan börjat värma upp står ju på fel dag 😱 torsdag den 5:e okt. 😏 😱 jag är fuller!! näe det är jag inte..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Usch, tänk Er! En massa folk från gnällbältet som är fulla! Undvik till varje pris! 😑 För bövelen wunderboy! Som lärare måste du ju ha lite koll på geograffittin! Östergötland tillhör inte gnällbältet, det passerar strax nordväst om oss! Däremot kom jag just HEM från ett besök i Närke (vars landsortstidning Nerikes Allehanda påvisar flera likheter med Grönköpings Veckoblad), men grannarna därifrån deltar icke i den här planerade träffen fösståru! *** Vasani gubbs? 6-e oktober? En fredag alltså? Det borde väl funka alldeles utmärkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 ..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 😑 Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 ..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 🙁 Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka. o fy fa du har vart duktig som fan då!! 🙁 jag har målat så hardcore att jag fått färgstänk på stora mixern.. men fan va vi har gjort fint nu!!!! goddamn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Ja just det ja...gnällbältet är ju i Närke om ni nte visste det, eller den som skrev inläggett...även om jag som gammal Solna-bo finner Östgötskan rätt bonning och blähä bl'hä, vilket även de s.k. infödda håller med om så är det definitivt inte gnällbältet-jag bodde i Örbro ett år (1987) och DÄR kan man snacka om gnällbältes-dialekt, herrejävlar va dryga brudarna var när dom hörde att man kom ifrån Stockholm, på puben alltså...Metropolen på slätten säger jag bara-vilka tror ni att ni är...???...idioter!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Hopssan --- blev så exalterad att jag glömde att svara i ämnet-vore kul att ses på en bira eller 20 i Linköping med Östgötarna på forumet!!! Bestäm datum fort!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 ..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 😎 Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka. o fy fa du har vart duktig som fan då!! 😄 jag har målat så hardcore att jag fått färgstänk på stora mixern.. men fan va vi har gjort fint nu!!!! goddamn! fy fanfanfan! Lite good old HCP (hardcorepainting) alltså! Men glöm inte att min är bredare än din! 😄 Florian: Om jag hajjat tråden rätt så är det fredag 6-e oktober som gäller! Bjud med den där recensenten från Kindaposten! Och ta för bövelen med attityden, så ska vi käfta lite 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 SJÄLVKLART---HA HA HA---får se om han ens existerar den jävla fjanten-inte ens påläst i musiksammanhang ju...låtom oss dräpa fanskapet, fick en ny recension faktiskt i Smålandsposten nyss: Where would you go Kul med en pilsnerkväll i alla fall, jag är på!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Hopssan --- blev så exalterad att jag glömde att svara i ämnet-vore kul att ses på en bira eller 20 i Linköping med Östgötarna på forumet!!!Bestäm datum fort!!! 😱 kolla kalendern.. 🙂 frågan är bara vart det skall ske, och vilken tid.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 ..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 🙂 Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka. o fy fa du har vart duktig som fan då!! 😱 jag har målat så hardcore att jag fått färgstänk på stora mixern.. men fan va vi har gjort fint nu!!!! goddamn! fy fanfanfan! Lite good old HCP (hardcorepainting) alltså! Men glöm inte att min är bredare än din! 😆 Florian: Om jag hajjat tråden rätt så är det fredag 6-e oktober som gäller! Bjud med den där recensenten från Kindaposten! Och ta för bövelen med attityden, så ska vi käfta lite 😆 hcp is the shit!! din mixer?!? dete tror jag säkert.. 😆 har bara 16 kanaler o 8 bussar.. 😆 vill ah mkt mer, men men!!! kindapostsnubben slår vi på truten.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! 😱 :ph34r: 😆 hahahaha.. 🙂 jag är besatt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din! Kom igen bara! *** IDF! Tar du med din till IRL-en så kan vi gå in på muggen och MÄTA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 din mixer?!? Nej för fanfanfanfan, min PENSEL! hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din! Kom igen bara! *** IDF! Tar du med din till IRL-en så kan vi gå in på muggen och MÄTA! jag tar med ett par rollers med.. för säkerhets skull... 😄 skoj med två irl på bara kort tid!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 inte för att jag målat nåt sen sist, men det är ju läge att bumpa tråden. rocknroller jävlar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Kör själv med roller och i mån av plats är det OK 😉 och vem tar med måttband 😕 . Dax att bestämma klockslag och belägenhet på lokalen och staden för utgånsläget för trevligheterna eller vad sägs? Har man kanske nåt bra läge på lut vante blyger fram mät i så fall snart bara en vecka kvar. Det finns väl en flock krogar både med och utan mat i centrum av Linköping och förmodligen råder samma läge i Norrköping. Aftonbladet eller Expressen vi måste välja 😆 . So how do the ostgotajury say låtomossrösta, jag lägger en på ping med L framför upptakt vid 19 hugget vid folke fulbiter stayn och sen nån krog runt däromkring inledningsvis. Kanske med käk eller så tar man bara en burgare på MC D eller B King istället och sen fälla ut vingarna, är fan inte dumt heller. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Är 6:e nästa Lördag, låter väl helt OK med att ses på det där torget och sen välja hak, checka läget lite i Linköping och snacka skit om vissa.......här på forumet 😄 trevligt initiativ Sven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Nä 6:e är på fredan hoppas det funkar men i annat fall så va fan det måste väl gå att ändra om lördan är bättre för folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.