Jump to content
Annons

Östgöta IRL fred. 6:e Oktober Linköping

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 266
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Equality och jag hade tänkt att gå på Fomp ikväll i Linköping men han blev sjuk så jag vet i hundan inget skoj att gå själv så jag får se men tveksamt då. Nån annan som tänkt sig dit? Nån snackade om den 6:e oktober det tror jag funkar för mig.

Göran

Dela på andra sajter

Equality och jag hade tänkt att gå på Fomp ikväll i Linköping men han blev sjuk så jag vet i hundan inget skoj att gå själv så jag får se men tveksamt då. Nån annan som tänkt sig dit? Nån snackade om den 6:e oktober det tror jag funkar för mig.

Göran

det låter skitbra!!!

6 okt it is!!

Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕

Men ha det så bra 😄

Viktor den lille 😆

Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😳

Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😏

Om 1 år är jag 18 😆

😆

Om... *räknar på fingrarna* ... ... ... två och ett halvt år är jag arton! 😄

Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕

Men ha det så bra 😄

Viktor den lille 😆

Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😳

Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😏

Om 1 år är jag 18 😆

😆

Om... *räknar på fingrarna* ... ... ... två och ett halvt år är jag arton! 😄

jisses.. trist o vänta.. 😄

drick en läsk o va glad ändå.. 😄

Dela på andra sajter

Fan IDF redan börjat värma upp står ju på fel dag 😱 torsdag den 5:e okt. 😏

😱

jag är fuller!!

näe det är jag inte..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart.. 😏

Dela på andra sajter

Usch, tänk Er! En massa folk från gnällbältet som är fulla! Undvik till varje pris! 😑

För bövelen wunderboy! Som lärare måste du ju ha lite koll på geograffittin!

Östergötland tillhör inte gnällbältet, det passerar strax nordväst om oss!

Däremot kom jag just HEM från ett besök i Närke (vars landsortstidning Nerikes Allehanda påvisar flera likheter med Grönköpings Veckoblad), men grannarna därifrån deltar icke i den här planerade träffen fösståru!

Vasani gubbs? 6-e oktober? En fredag alltså? Det borde väl funka alldeles utmärkt!

Dela på andra sajter

..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart..  🙁

Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka.

o fy fa du har vart duktig som fan då!! 🙁

jag har målat så hardcore att jag fått färgstänk på stora mixern.. men fan va vi har gjort fint nu!!!!

goddamn!

Dela på andra sajter

Ja just det ja...gnällbältet är ju i Närke om ni nte visste det, eller den som skrev inläggett...även om jag som gammal Solna-bo finner Östgötskan rätt bonning och blähä bl'hä, vilket även de s.k. infödda håller med om så är det definitivt inte gnällbältet-jag bodde i Örbro ett år (1987) och DÄR kan man snacka om gnällbältes-dialekt, herrejävlar va dryga brudarna var när dom hörde att man kom ifrån Stockholm, på puben alltså...Metropolen på slätten säger jag bara-vilka tror ni att ni är...???...idioter!!!

😉

Dela på andra sajter

..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart..  😎

Fanfan! Jag (vi) har oxå målat! Fint! Såpass att gnällbältesgrannarena var imponerade av fasadjobbet. Det händer inte varje vecka.

o fy fa du har vart duktig som fan då!! 😄

jag har målat så hardcore att jag fått färgstänk på stora mixern.. men fan va vi har gjort fint nu!!!!

goddamn!

fy fanfanfan! Lite good old HCP (hardcorepainting) alltså! Men glöm inte att min är bredare än din! 😄

Florian: Om jag hajjat tråden rätt så är det fredag 6-e oktober som gäller!

Bjud med den där recensenten från Kindaposten! Och ta för bövelen med attityden, så ska vi käfta lite 🙂

Dela på andra sajter

Hopssan --- blev så exalterad att jag glömde att svara i ämnet-vore kul att ses på en bira eller 20 i Linköping med Östgötarna på forumet!!!

Bestäm datum fort!!!

😱

kolla kalendern.. 🙂

frågan är bara vart det skall ske, och vilken tid.. 😱

Dela på andra sajter

..sitter o väntar på mat.. ska måla ett lager färg snart..  🙂

o fy fa du har vart duktig som fan då!! 😱

goddamn!

fy fanfanfan! Lite good old HCP (hardcorepainting) alltså! Men glöm inte att min är bredare än din! 😆

Florian: Om jag hajjat tråden rätt så är det fredag 6-e oktober som gäller!

Bjud med den där recensenten från Kindaposten! Och ta för bövelen med attityden, så ska vi käfta lite 😆

hcp is the shit!!

din mixer?!? dete tror jag säkert.. 😆 har bara 16 kanaler o 8 bussar.. 😆

vill ah mkt mer, men men!!!

kindapostsnubben slår vi på truten.. 😱

Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

din mixer?!?

Nej för fanfanfanfan,

min PENSEL!

hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din!

Dela på andra sajter

din mixer?!?

Nej för fanfanfanfan,

min PENSEL!

hoho, du ska få se på pensel nästa gång jag är i ateljén med kamera. En behringer på att min pensel är bredare än din!

🙂

Dela på andra sajter

din mixer?!?

Nej för fanfanfanfan,

min PENSEL!

Kom igen bara!

IDF! Tar du med din till IRL-en så kan vi gå in på muggen och MÄTA!

jag tar med ett par rollers med.. för säkerhets skull...

😄

skoj med två irl på bara kort tid!! 😄

Dela på andra sajter

Kör själv med roller och i mån av plats är det OK 😉 och vem tar med måttband 😕 .

Dax att bestämma klockslag och belägenhet på lokalen och staden för utgånsläget för trevligheterna eller vad sägs? Har man kanske nåt bra läge på lut vante blyger fram mät i så fall snart bara en vecka kvar. Det finns väl en flock krogar både med och utan mat i centrum av Linköping och förmodligen råder samma läge i Norrköping. Aftonbladet eller Expressen vi måste välja 😆 . So how do the ostgotajury say låtomossrösta, jag lägger en på ping med L framför upptakt vid 19 hugget vid folke fulbiter stayn och sen nån krog runt däromkring inledningsvis. Kanske med käk eller så tar man bara en burgare på MC D eller B King istället och sen fälla ut vingarna, är fan inte dumt heller.

Göran

Dela på andra sajter

Nä 6:e är på fredan hoppas det funkar men i annat fall så va fan det måste väl gå att ändra om lördan är bättre för folk.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.