IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 (redigerat) 😉 Men jag behövde väl inte räkna in er i listan, ni som redan skrivit i tråden? 🙁 😄😄 :D Redigerat 22 september 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Timegroove Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😄 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😆 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😛 men vi känner varandra redan jU!! 😕 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 😄 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 (redigerat) Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😄 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😏 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😄 men vi känner varandra redan jU!! 😛 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😄😎 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😛 lär bara var bra musik!! Redigerat 22 september 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😎 Men ha det så bra 😎 Viktor den lille 😎 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 🥰 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕 Men ha det så bra 😄 Viktor den lille 😆 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😄 Om 1 år är jag 18 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😕 Men ha det så bra 😄 Viktor den lille 😆 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😄 Om 1 år är jag 18 😎 just wait bitch!! 😄 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Tror jag redan sagt det någonstans, förmodigen i off-topic avdelningen, att jag inte är IRL-material... Går iofs i vågor, men för det mesta är jag väldigt osocial av mig. Om ni undrar varför jag undviker IRL-trådar alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Tror jag redan sagt det någonstans, förmodigen i off-topic avdelningen, att jag inte är IRL-material... Går iofs i vågor, men för det mesta är jag väldigt osocial av mig. Om ni undrar varför jag undviker IRL-trådar alltså. 😄 fan va bra!! 😎😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Men fanfan! Den här tråden hade jag missat, och noterar glädjande att jag är nämnd ett par gånger... Jomenvisst! Jag är på riktigt, och är synnerligen tillgänglig för samkväm. Skitkul initiativ. En given grej är ju Brojdens SABATON på skylten nångång slutet av oktober (27e?). Annars är ju inte en vanlig pilsner fel. Gärna i Linköping. Sy ihop nåt; jag är på. Nu i helgen (i morrn), och lördag v. 40 och 41 är jag upptagen, annars går det lite närsomhelst. tjong Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😄 Men ha det så bra 🙂 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😆 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😄 Men ha det så bra 🙂 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😆 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! du o dina kvinns.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😄 Men ha det så bra 😆 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😆 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! du o dina kvinns.. 🙂 🙂🥰😆 Jaa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 🙂 Men ha det så bra 🙂 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😄 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! Allready done! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 🙂 Men ha det så bra 😆 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😄 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! Allready done! 😆 Ånej! Flickorna från uj uj tråden räknas inte... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 🙂 Men ha det så bra 🙂 Viktor den lille 🙂 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😎 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😄 Om 1 år är jag 18 😆 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! Allready done! 😆 Ånej! Flickorna från uj uj tråden räknas inte... 🙂 🙂😆😆🥰🥰😛🙁🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 (redigerat) ...få läge att lyssna på Umemagnus med polare i Linköping nu på Lördag.... Vad är det här för nåt? Berätta? edit: Det fann visst svar i tredje inlägget eller nåt... fomp, right... tyvärr är jag i närke lö kväll. Redigerat 22 september 2006 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 ...få läge att lyssna på Umemagnus med polare i Linköping nu på Lördag.... Vad är det här för nåt? Berätta? edit: Det fann visst svar i tredje inlägget eller nåt... fomp, right... tyvärr är jag i närke lö kväll. närke? vad finns det att göra där?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 ...få läge att lyssna på Umemagnus med polare i Linköping nu på Lördag.... Vad är det här för nåt? Berätta? edit: Det fann visst svar i tredje inlägget eller nåt... fomp, right... tyvärr är jag i närke lö kväll. närke? vad finns det att göra där?? 😳 jo i närke springer man mest omkring o gnäller 🙁 ... eller bättrar på fasaden på sommarstället. Bada kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 ...få läge att lyssna på Umemagnus med polare i Linköping nu på Lördag.... Vad är det här för nåt? Berätta? edit: Det fann visst svar i tredje inlägget eller nåt... fomp, right... tyvärr är jag i närke lö kväll. närke? vad finns det att göra där?? 😳 jo i närke springer man mest omkring o gnäller 😆 ... eller bättrar på fasaden på sommarstället. Bada kanske? hahaha, fan va fint o gnälla.. borde jag med få göra.. fast jag sitter ju inte i närke.. 🙁 sommarställe..mysigt.. tar du med laptop lurar o klav. då?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 sommarställe..mysigt.. tar du med laptop lurar o klav. då?? 😳 Yep, skitmysigt. Två röda stugor o nästan sjötomt. Jag principvägrar faktiskt hightech därute, så ingen laptop dit. Måste slippa de fyrkantiga burkarna nånstans i livet. Ackeguran får dock hänga med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 sommarställe..mysigt.. tar du med laptop lurar o klav. då?? 🙁 Yep, skitmysigt. Två röda stugor o nästan sjötomt. Jag principvägrar faktiskt hightech därute, så ingen laptop dit. Måste slippa de fyrkantiga burkarna nånstans i livet. Ackeguran får dock hänga med. fan va mysigt..påminner om lantstället vi hade när jag var yngre med morsano farsan.. det låg typ 3 mil utanför vimmerby..först 2 mil på västerviksvägen, sen av på en skogsväg o in en mil.. 😳 låg på en bergsslänt som sluttade ner mot yxern.. stor sjö med bergbotten.. så jävla fint..vi byggde brygga o badplats o hela paketet.. ingen ström där heller.. så jävla skoj vare!!!! man måste nästan ha gitarr framför elden på ett sånt ställe.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😛 Men ha det så bra 😄 Viktor den lille 😄 Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😳 Nämen här fick jag vara med också! Aldrig slippar man detta tjat... 😆 Om 1 år är jag 18 🙁 just wait bitch!! 🙂 det är inte så skoj o gå på krogen.. roligare o gå på klubbar däremot!! just wait bitch!! 😆 det är inte så skoj o gå på klubbar.. roligare o gå på kvinns däremot!! Allready done! 😆 Ånej! Flickorna från uj uj tråden räknas inte... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 😳 så arg!! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 😆 så fjunig!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Timegroove Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😄 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😏 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😱 men vi känner varandra redan jU!! 😱 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😱😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😛 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 🙂 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😏 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😱 men vi känner varandra redan jU!! 😱 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😛😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😄 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? hehe 😱 det kommer köras allt möjligt där.. kommer försökas att spela så mkt olika sorters musik som möjligt!!! jag hoppas att det blri dansant, med tanke på att de som har dragit igång det gör bra dansmusik!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Timegroove Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 🙂 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😏 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😱 men vi känner varandra redan jU!! 😱 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😛😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😄 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? hehe 😱 det kommer köras allt möjligt där.. kommer försökas att spela så mkt olika sorters musik som möjligt!!! jag hoppas att det blri dansant, med tanke på att de som har dragit igång det gör bra dansmusik!! 🙂 Jaha, då kanske man kan hoppas på lite house och grejer, det vore ju bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 🙂 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😏 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😱 men vi känner varandra redan jU!! 😱 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😛😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😄 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? hehe 😱 det kommer köras allt möjligt där.. kommer försökas att spela så mkt olika sorters musik som möjligt!!! jag hoppas att det blri dansant, med tanke på att de som har dragit igång det gör bra dansmusik!! 🙂 Jaha, då kanske man kan hoppas på lite house och grejer, det vore ju bra... jo vi har ju en hel del mysig musik i klassen.. 🙂 gillar du psytrance? kanske läge att kolla in miraculix??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Timegroove Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😄 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😆 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😛 men vi känner varandra redan jU!! 😆 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😛😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😛 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? hehe 😆 det kommer köras allt möjligt där.. kommer försökas att spela så mkt olika sorters musik som möjligt!!! jag hoppas att det blri dansant, med tanke på att de som har dragit igång det gör bra dansmusik!! 😛 Jaha, då kanske man kan hoppas på lite house och grejer, det vore ju bra... jo vi har ju en hel del mysig musik i klassen.. 😛 gillar du psytrance? kanske läge att kolla in miraculix??? Trance är inte riktigt min kopp te, hellre då djup vokalhouse... 🙂 Så du går alltså på musikproducentprogrammet? Vilket år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 🙂 jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 😆 vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😛 men vi känner varandra redan jU!! 😆 Nejdå, här har du en till från Norrköping! 🙂 jaså.. där ser ma n!! elektrokväll på republik nästa lördag!!! Det låter ju trevligt! 🙂 😛😛 sannerligen..ses där?? edit: snart är det dags för mu.producenternas klubb på trappan.. 😛 lär bara var bra musik!! Kanske det, får se vad som händer... 🙂 Vad ska musikproducenterna köra för klubb då? Vilken musikstil? hehe 😆 det kommer köras allt möjligt där.. kommer försökas att spela så mkt olika sorters musik som möjligt!!! jag hoppas att det blri dansant, med tanke på att de som har dragit igång det gör bra dansmusik!! 😛 Jaha, då kanske man kan hoppas på lite house och grejer, det vore ju bra... jo vi har ju en hel del mysig musik i klassen.. 😛 gillar du psytrance? kanske läge att kolla in miraculix??? Trance är inte riktigt min kopp te, hellre då djup vokalhouse... 🙂 Så du går alltså på musikproducentprogrammet? Vilket år? ok!! jag gillar det om man kan dansa till det.. 😄 ne men det är skönt o gå på såna fester!!! jo mupp... första året!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.