Pingpong Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Perrra Du är ju kung! Snacka om att din kreativitetsförmåga är aningen rubbad Go for it! Om du behöver hjälp med sång nån gång så säg till va f-n! 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 (redigerat) Vad var det för gubbe du dissade med din mobilkamera förresten? Stackars gubbe, hoppas han letar upp dig och kräver royalties. 🙂 Tagen från en film med Svullo... jag har suttit och supit med svullo, vad vet nu era stackare... 🙂 [ rejält offtopic ] Ok..de enda stackarna är de som inte läser det som skrivs alternativt skriver ett svar de inte fattar frågan till.. klippet är från en film han gjorde med en kamera på axeln bl.a i tunnelbanan där han f:ö passerade mannen på bild.. eller har du missat det? Så ordet stackare får du försöka pådyvla någon annan [/ rejält offtopic ] Redigerat 26 september 2006 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 🙂🙂🙂 vem bryr sig om vad som är topic eller off-topic så länge det är relevant eller irrelevant 😆😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 😆😆😆 vem bryr sig om vad som är topic eller off-topic så länge det är relevant eller irrelevant 😆😆😆 Är inte det samma sak? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 "Video om mig själv" känns ju som upplagd för att parodieras. För övrigt heter filmen där Svullo improviserar och provocerar "Svullo grisar vidare". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 27 september 2006 Trådstartare Dela Postat 27 september 2006 Jag börjar tro att Trancer är lite förälskad i Basshunter, fattar inte varför han skulle ha denna obsession annars. Och varför han skulle vilja ha nakenbilder på killen i sin personliga presentationsvideo... haha.. ;D mmm se det som att jag är kär i honom istället för parodiserat ;D lungt =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fetabeats (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Grym film... så jävla laol. 😄 Skicka över en houselåt till mig om du behöver sång någon gång. Vore kul, lätt bra. Keep it up! (du kan ju ladda hem shake it så hör du kevans röst) PS. Jag ska LÄTT göra en film om mig. Fyfan va lol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Fyfan va lol. ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bullfrog Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Alltså du har ju talang grabben men den här videon är bara för mycket. Väldigt för mycket. Blåser din egen trumpet för mycket, so to speak... För oseriöst för att söka jobb med, för seriöst för att vara underhållande. Vad var målet nu igen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJRaffi (oregistrerad) Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Jag diggar dig Perrra fortsätt så som du håller på. Jag har alltid varit musikintresserad men nu har jag börjat o ska lära mig att producera och jag får inspiration och blir motiverad av att kolla/lyssna på det du gör. Du har talang och en skön humor och håller/hållt på med en massa olika musikstilar, precis som jag tycker en bra producent ska göra. Keep up the good work MVH /Raffi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Skitkul video med självironi! Bry dig inte om jantelagen den gör bara världen tråkigare. Två miljoner nedladdningar!? Nu får du börja ta betalt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fogden2000 Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 (redigerat) Kul med människor som är driftiga . 😎 Det var trevligt 🙂 Redigerat 7 oktober 2006 av fogden2000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Känns som att du fokuserar för mycket på kvantitet och alldeles för lite på kvalitet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
yessongs Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Vad hände med "max 6.5 megabyte"? 200!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P-O Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Kul video där du bjuder dej på själv lite väl stor fil hade räckt med 777 kbit/s hade funkat alldels utmärkt då hade du fått ner filen den till ungefär under hälften. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.