trancer Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 LÅTNAMN: Video om mig själv ARTIST/GRUPP: Blandat kompott GENRE: Blandat KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006/09/19 FORMAT: wmv STORLEK: 200MB Tjo! Idag har jag satt ihop lite om mig själv i en film, innehållande bara musik gjord av mig själv. Just för att alla 14åringar som frågar vem jag EGENTLIGEN är 😄 Så det är inte så jätteseriöst ihopklippt allt.. men men.. en informationsfilm tyyp 😕 Perrra - En Film Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 asså.. Du måste typ, vara jävligt egotrippad.. lol 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 19 september 2006 Trådstartare Dela Postat 19 september 2006 asså..Du måste typ, vara jävligt egotrippad.. lol 😕 Hur menar du ? helt seriöst så gör jag filmen för att informera om mig själv för folk tjatar sönder mig via mail om allting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Ja, för det första så blir du förbannad när ingen kommenterar på dina låtar men du själv kommenterar aldrig på andras låtar.. Sen gör du en video om dig själv precis som om du vore jätte känd.. herregud har det där Asshunter alias stigit över huvudet eller vad är det frågan om? Coola ner dig lite nu va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 19 september 2006 Trådstartare Dela Postat 19 september 2006 Ja, för det första så blir du förbannad när ingen kommenterar på dina låtar men du själv kommenterar aldrig på andras låtar.. Sen gör du en video om dig själv precis som om du vore jätte känd.. herregud har det där Asshunter alias stigit över huvudet eller vad är det frågan om? Coola ner dig lite nu va? jättekänd? är du go eller ? vart i filmen påstår jag det? Jag berättar fakta osv. För att du håller dig till ett forum och inte vet mkt runt omkring det så tycker jag inte du ska uttala dig innan du vet nåt faktiskt. Fakta innebär information. Över 2 miljoner nerladdade låtar från min site på ett år. det är statistik/fakta .. och inget att jag "tror jag är känd" berätta annars hur du menar, och vart i filmen jag påstår nåt . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 (redigerat) efter som du tyckte att du var tvungen att göra en film om dig själv så alla får reda vem du egentligen är, är i mina ögon "självgo" alltså du tycker dig själv vara jätte känd.. fast det kanske bara är i mina ögon 😕 Edit: jag poängterar bara min åsikt, vi behöver inte börja bråka! Och vad vet du om att jag bara håller mig till ett forum? Lol det gör jag verkligen inte.. Dock är detta det bästa! Redigerat 19 september 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Det är väl klart att det ligger lite humor i att göra en informationsfilm om sig själv. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Är detta en parodi på Basshunters videos? Blir lite konfunderad då man häcklar honom och sedan går samma väg själv!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Hehe, det här hade f-n varit kul att se! Synd att mitt Internet är nere och grannens nät jag tjuvsurfar på är så dj-vla slött ba'... 😉 Två miljoner nedladdningar är en del, döh. Radio Perrrrrra nästa? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Okey helt ärligt nu: Detta var vackert! ja, vackert är rätt ord! Är ju så att när man runt 92 satt på micen o fick små hintar om dina låtar som sedan blidde till kult. Ja, då kunde man inte tänkasig att av en renslump typ 10 år senare skulle dykaupp en gubbe på ett forum där man själv är stammais:P Vad jag vill säga är nått i stil med: Det är förbannat skojjigt att du fortfarande rockar:P skall jag vara helt älrig så hadde jag int etänkt att ha nått irc på denna burk, men efter att sett din lilla film o hört lite mircwarsnuttar fick jag abbstinens o tanka det direkt.. Jo jag vet att klockan ör över ett på natten men vad gör man inte för det goda här i livet:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Är detta en parodi på Basshunters videos? Blir lite konfunderad då man häcklar honom och sedan går samma väg själv!? om du hängermed lite så borde du veta att dom två faktist är rätt goda vänner! Btw; välkommen til forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Haha... först nu hade burken tankat färdig och körde igång din video. Vad ska man säga? Jag har blivit anklagad för att ha okontrollerbar skaparglädje, men du är värre! Du verkar dessutom ha talang och fokus att slutföra så attans mycket. Hinna till slutmix innan man tröttnar och börjar på ny idé - det är nåt du gärna får lära ut. 🙂 Vad var det för gubbe du dissade med din mobilkamera förresten? Stackars gubbe, hoppas han letar upp dig och kräver royalties. 😄 Sen att du lägger in knullbilden på Aborrejägaren, hää... förmodar det inte blir nåt mer samarbete mellan er efter det här? 😉 Säker på att du verkligen ska jobba heltid som musikproducent, förresten? Vem vet, den dagen det är ett måste för att få mat på bordet, den dagen någon annan bestämmer vad som ska göras och när, den dagen kanske kreativiteten och skaparglädjen tar stryk och drar... har hänt bra grabbar förr. Å så bla bla bla bla.... va jag skriver mycket. Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Synd att mitt Internet är nere och grannens nät jag tjuvsurfar på är så dj-vla slött ba'... 😉 Nä stackare vilken snål granne du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Synd att mitt Internet är nere och grannens nät jag tjuvsurfar på är så dj-vla slött ba'... 😉 Nä stackare vilken snål granne du har. Verkligen. Och inte kan jag skälla på fanskapet heller, för jag vet inte vilken av grannarna det är. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Jäkla häftig film måste jag säga alltid kul att få en inblick i den coola världen 😉 OBS! jag är inte dryg nu visste inte ens att du fanns (man är typ 50 +) så jag tycker ärligt att det är jäkla intressant att få kolla in en framgångssaga på riktigt. Kör vidare i texten och infa oss frekvent om hur det rullar på. Lycka till Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 Tack så mkt ni som svarat . Och Soundborn sorry för jag va otrevlig igår.. jag har börjat banta så jag är fanimig aggrestiv som en haj... ledsen för detta. (inte för bantningen utan för att jag huggde dig igår) 🙂 Jag kommer göra en musikvideo på min basshunter version av boten anna ja. Fast på annan nivå.. (Om den nånsin kommer gå att göra seriös) 😉 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Men snälla nån... Det här börjar ju likna ett annat forum med diverse X-rated bilder där massa "normala" tjejer och killar lägger ut sina helt "Normala" bilder... Sen finns det en och annan som inte tål att "Normala" tjejer får MASSOR av poäng, när dom själva som förövrigt anser att dom är "All that and more" bara ligger och skrapar på botten. Dessa ATM brudar slänger runt en massa lågpoäng BARA för att de så kallade "Normala" tjejerna ska åka ner i listan... I vissa trådar här på SF har det faktiskt börjat lukta lite illa... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 trodde nästan jag ver HELT ensam här denn underbara morgon! <ledsen för ot> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Men snälla nån...Det här börjar ju likna ett annat forum med diverse X-rated bilder där massa "normala" tjejer och killar lägger ut sina helt "Normala" bilder... Sen finns det en och annan som inte tål att "Normala" tjejer får MASSOR av poäng, när dom själva som förövrigt anser att dom är "All that and more" bara ligger och skrapar på botten. Dessa ATM brudar slänger runt en massa lågpoäng BARA för att de så kallade "Normala" tjejerna ska åka ner i listan... I vissa trådar här på SF har det faktiskt börjat lukta lite illa... 🙁 what? vad har jag missat? *fattar noll* 😕😕😕🤪🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Men snälla nån...Det här börjar ju likna ett annat forum med diverse X-rated bilder där massa "normala" tjejer och killar lägger ut sina helt "Normala" bilder... Sen finns det en och annan som inte tål att "Normala" tjejer får MASSOR av poäng, när dom själva som förövrigt anser att dom är "All that and more" bara ligger och skrapar på botten. Dessa ATM brudar slänger runt en massa lågpoäng BARA för att de så kallade "Normala" tjejerna ska åka ner i listan... I vissa trådar här på SF har det faktiskt börjat lukta lite illa... 🙁 what? vad har jag missat? *fattar noll* 😕😕😕🤪🙁 Inte jag heller, vill han att vi ska ta avklädda bilder och lägga upp här? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 kanske det var nå bild i filmen... eller nått Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Sen finns det en och annan som inte tål att "Normala" tjejer får MASSOR av poäng, när dom själva som förövrigt anser att dom är "All that and more" bara ligger och skrapar på botten. På boten menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
expanded Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 sick man! kul att du kan ta dig själv med en stor nypa salt... dock lite för mycket för min smak, men förtsätt med housen så blir det nog bra! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Mmm... Menar bara att det börjar likna fjortisfasoner ala Lunar och typ poängsiter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 haha, tack för ett gott skratt, menar inte informationsfilmen, för 200mb pallar jag inte dra hem här..... men ska dra hem den hos brorsan, han har 10mb... Perra, du verkar vara en inspirations källa för alla här! 🙂 Go perra, go perra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cleff (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Är detta en parodi på Basshunters videos? Blir lite konfunderad då man häcklar honom och sedan går samma väg själv!? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Eeehj...jag ska göra en video om mig själv. Sen ska jag säga att jag gör det för alla som frågar och samtidigt få det att låta som jag ironiserar hela skiten. Fast i grund och botten hoppas jag att det leder till stor uppmärksamhet och att jag får ett stort lukrativt skivkontrakt. Alltså...det är ok och göra film om sig själv. Men om man gör det så är det nog dumt att tro att ingen skall haja att du gör det för uppmärksamhet....Li... Helt ok film. Intressant faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ierker Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 hmm... tror bestämt det är Auricom & Edzes chip Related memories som är med i filmen. Faktafel 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 omg. . . 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 filmen går ju inte o "spara som" måste man köra den direkt från sidan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.