Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Allians för Sverige

ARTIST/GRUPP: DJ Brynolf

GENRE: Tralltechno eller nåt

LÅTLÄNGD: ca 4:48

FORMAT: mp3

STORLEK: 4,41 MB

STATUS: Ganska färdig, tror jag

Kolla här då! Brynolf har slängt ihop en liten hyllning till Reinfelt och hans vänner. Gjorde den mest på kul, jag ville göra ett spår som enkelt kunde mixas ihop med en Blümchenlåt, och så blev det så här av någon anledning.

Allt är gjort i Cubase SL med en Korg Trinity plus. Mixningen kan kanske vara lite fladdrig i de nedre registren, men i mina Behringrar låter det ok. Kommentera den som vill!

Obs att låten innehåller lite samplingar från SVT, men jag tänkte att eftersom jag i egenskap av medborgare är delägare där, kunde jag få använda dem... om detta antagande är helt åt skogen, kan väl någon administratör vara god och slänga denna tråd?

dj_brynolf___allians_for_sverige.mp3

Annons
Postat

Ja, lite knäppt är det väl... Det ni gärna får kommentera är ju dock musikaliska och mixologiska kvaliteter och tillkortakommanden.

Postat

Hej !

Rolig idé att ta äkta röster från våra välkända politiker! Deras kommentarer kanske kommit lite tidigare i låten. Det finns alldeles för få låtar med politisk anknytning så din låt var ett viktigt bidrag!!! Ska man säga att rätt lag vann?! 😎 I övrigt bra tryck i låten som helhet, ren och fin ljudbild.

Keep up the good work!!!!!

Hälsningar från

Kia å Arne, Swedhome

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.