Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 skulle vara kul att plita ihop några låtar tillsammans med någon. Inget är bestämt än. Svara med kommentarer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 visst.... har inte mycke för mej från och med onsdag och ett par veckor frammåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 perfekt.- funtade främst på house. eller vad tycker du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 Oj 😳 Har ingen koll på sån musik alls egentligen.. Men släng hit lite grooves så kan jag bygga lite o skicka tillbaka. Kan inte genren alls, men om vi strävar lite åt det jazzigare hållet kanske jag kan göra lite nytta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 precis vad jag tänkte. langa msn så kan man ha en aktivare diskussion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 skickar ett pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 kan du sjunga ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 klart jag KAN sjunga 😳 men nej. letar efter nån som kan det också. gärna på portugisiska 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 klart jag KAN sjunga 😱men nej. letar efter nån som kan det också. gärna på portugisiska 😄 skånska, är det utländska nog? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 haha. absolut 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 Nu får jag väl rappa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chilliee (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 skulle ju kunna slänga ihop lite hiphop beats om du är intresserad 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Dela Postat 12 juli 2004 Yeah boy! Har vart inne på det tidigare här här men inte fått några beats som jag verkligen kan flyta på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.