android Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Gjorde ett test till med ett annat foto och fick med Leonardo DiCaprio och Morten Harket (från A-ha).... Och vid ett tredje försök fick jag äntligen med en riktig snygging... Helena Bonham Carter!! 🙂 (Har annars hört ett flertal gånger att jag är lite lik basisten i Placebo, men han är troligen inte tillräckligt känd för att få va med här...)
hackeman Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Alltså, egentligen verkar dom inte ha så stor bildbank bakom den här tjänsten, och matchningarna som görs verkar inte heller speciellt high-tech, så det här är säkert bara ännu ett trick för att lura till sig SPAM adresser.
android Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Alltså, egentligen verkar dom inte ha så stor bildbank bakom den här tjänsten, och matchningarna som görs verkar inte heller speciellt high-tech, så det här är säkert bara ännu ett trick för att lura till sig SPAM adresser. Jo, det är mycket möjligt... Därför är det rätt smart att ha en speciell emailadress för "sånt här skräp". 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Allen Iverson!!! Jag som nästan uteslutande använder Iverson-kicks!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Ett foto av George Harrison är till 64% likt George Harrisson. 😛
Dark Of Light Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 😛😛🙂🙂😆😆 Ja, djävlar... 😏 Till 64% likt va?
Micke H Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 😏 😛🙂 Jag säger som Hacke... 😛 Jag har hittat honom! Nääääääää det är FEL grahn jue Grahn som Grahn, så länge kulorna hänger i grenen. 🙂😆
Jarnis Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Dammit, jag liknar tydligen Mark Feehily, den öppet homosexuella killen i Westlife.
Eternal Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 (redigerat) Ja, detta var mer kul än bra alltså. 😛 Sen var det några andra också... En asiatisk kampsportare och några brudar. Men det som stör mig var att Ricky Martin stämde till 50%. 😏 Redigerat 22 september 2006 av Eternal
oknytt Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Allrajt, jag blev matchad mot Dr Phil, det tar jag som en riktigt hård förolämpning. /Majken Näää va säger du för nått 😉 Dr phil är ju snygg 😕
Jejje Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Men det som stör mig var att Ricky Martin stämde till 50%. 😉 Tyckte du att det var för lite eller för mycket? 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.