notorious E (oregistrerad) Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Hej, Ny här. Har tidigare mest läst andras inlägg men kände ett behov att delta lite. Jag spelar i oframgångsrika sthlmsband och skriver låtar, är sångare, gittarist och fuskare på andra instrument. Numera är jag även stolt ägare av en Rode NT1000 som utgör ett morgondaggens rodnande löfte för en nytändning i min kreativa förbränningsmotor. Gillar det udda och det vackra. /E
Llauma Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Välkommen.. Vad för slags band spelade du i?
floaty Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Hertlich willkommen. Lycka till med kreativiteten och RØDEn!
Egghuvud Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 (redigerat) Hej och välkommen hit. Rolig forumlering "oframgångsrikt". Du skulle kanske försöka med en positiv omformulering. typ "Ännu inte slått igenom" eller "missförstådda". Det brukar fungera. 😆 Redigerat 19 september 2006 av Egghuvud
pirateKING Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Välkommen.. Vad för slags band spelade du i? Eller hur, vad för band? 😳 Välkommen hit också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.