RoBERT Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 kom igen alla nu.. 🙂 om ni vill ha lite kul å kunna såga mig å mina tankar så kan ni ju lyssna på mig i programmet Rockstop klockan 17:00. dvs alldeles strax. 🥰 jag är gäst ikväll där. =) Dom spelar upp lite låtar från demos jag spelat in med olika band i våras. Lyssna å kräks haha.. 😛 Jag säger inget vettigt, men det är kul å va i radio lite ibland iaf 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 ...och innan folk hinner säga "Öh, jag kan inte få in P4 Blekinge" så säger jag webbradion. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 ..hehe tack Linus... Glömde lägga länken där, hehe... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Klart man skall försöka lyssna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Lyssnar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 hade varit skoj om du hade spelat reggae istället. Då hade det blivit exakt som i nilecity. Boooooomchakalak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 hade varit skoj om du hade spelat reggae istället. Då hade det blivit exakt som i nilecity. Boooooomchakalak 😉😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 hahaha 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 jahopp, då e man lite kändis nudå, haha 😛😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 jahopp, då e man lite kändis nudå, haha 😄😉 ehm... Nej! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 hade varit skoj om du hade spelat reggae istället. Då hade det blivit exakt som i nilecity. Boooooomchakalak Lite baktakt är det väl ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Då hade det blivit exakt som i nilecity. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 HAHA! 😉😛 Jag stänger ner nu! klarar inte mer! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 HAHAHAHA, förlåt!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 *applåd* Lycka till i staterna med kaffekokandet, eller vad nu praktikanter får göra där 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 ... tack tack 😉 jag spelade in det om nån e intresserad, haha... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 *applåd*Lycka till i staterna med kaffekokandet, eller vad nu praktikanter får göra där 😛 haha, kaffekokande blir det nog inte mkt av. 😄 hoppas jag inte iaf 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 ... tack tack 🙂 jag spelade in det om nån e intresserad, haha... 😳 jag missade det. klappade katten istället.. skicka upp på ftp:n!!! eller ngt.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 (redigerat) vibba mig om du e online så skickar jag en länk 😎 EDIT: gäller såklart om det är fler som vill höra. Redigerat 18 september 2006 av aorfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.