Jump to content
Annons

Songbox

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Tänkte bara höra om nån har några låtar på songbox och i så fall om man har lyssnat på dom. Man tycker att semestern borde vara slut nu på nåt sätt eller, det är väl klart att mina suger det vet jag väl 🥰 men det kunde ju va skoj att få det bekräftat oxå 😛 .

Göran

Dela på andra sajter

Annons

Jag blev tvungen att begära degen tillbaka på ett par inskickade låtar. De hade legat olyssnade sedan december 2005. Fick då först reda på av supporten att låtarna bara ligger i två månader hos bolagen, sedan försvinner dom. Har dom inte lyssnat på två månader så är det bara att skicka igen och hoppas.

Edit: Efter tre månader kan man begära pengarna tillbaka.

Redigerat av Bebopkeys
Dela på andra sajter

Fan jag frågade ju om pengarna tillbaka men det gick inte sa dom hmm. Nåja 30 spänn eller va det var det får gå, kul att dom försöker i alla fall men skivbolags köret kanske får stryka på foten ändå vart det lider. Det blir nog så att fler och fler artister fixar egna studios och egen försäljning via internet och gör sig oberoende av bolagen. Synd på alla häftiga omslag bara men CDn går ju ändå inte att jämföra med LPn i det avseendet.

Göran

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.