Burnin Sven (oregistrerad) Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Tänkte bara höra om nån har några låtar på songbox och i så fall om man har lyssnat på dom. Man tycker att semestern borde vara slut nu på nåt sätt eller, det är väl klart att mina suger det vet jag väl 🥰 men det kunde ju va skoj att få det bekräftat oxå 😛 . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 (redigerat) Songbox är en alldeles utmärkt tjänst... Bara så lusfattigt av de bolag som ska påstås använda det... DE är de som suger karamell 😏 Redigerat 23 september 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 (redigerat) Jag blev tvungen att begära degen tillbaka på ett par inskickade låtar. De hade legat olyssnade sedan december 2005. Fick då först reda på av supporten att låtarna bara ligger i två månader hos bolagen, sedan försvinner dom. Har dom inte lyssnat på två månader så är det bara att skicka igen och hoppas. Edit: Efter tre månader kan man begära pengarna tillbaka. Redigerat 23 september 2006 av Bebopkeys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Fan jag frågade ju om pengarna tillbaka men det gick inte sa dom hmm. Nåja 30 spänn eller va det var det får gå, kul att dom försöker i alla fall men skivbolags köret kanske får stryka på foten ändå vart det lider. Det blir nog så att fler och fler artister fixar egna studios och egen försäljning via internet och gör sig oberoende av bolagen. Synd på alla häftiga omslag bara men CDn går ju ändå inte att jämföra med LPn i det avseendet. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.