Eric Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Skulle det kunna gå att sno abletons grymma effekter och trycka in i Cubase? skulle va perfekt om jag kunde ha abletons reverb eller vinyl grejer som plugins i cubase när man arbetar med det. Eller är det bara en bisarr dröm jag har? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 21 september 2006 Dela Postat 21 september 2006 Har inte Cubase Rewire ? 😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 21 september 2006 Dela Postat 21 september 2006 (redigerat) Bara för att du är ny här på forumet var jag extra snäll o letade upp en lite guid till dig!: Over and Out!Cubase via Rewire Redigerat 21 september 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eric Postat 21 september 2006 Trådstartare Dela Postat 21 september 2006 jo schysst av dig. Men rewirar redan reason via cubase och ett program till innebär säker döden för min dator, eller dom flesta datorer. Det var lite det som var grejen, att bara kunna få effekterna. Det finns inget sätt att plocka dom bara? vad är dom i för format? Nån kunnig som sitter inne med kunskaperna?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jiisuki Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 De är väl typ "inbyggda" i programmet.. Så det blir nog svårt att hijacka annat än rewire.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.