jockish Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 LÅTNAMN: Inte bestämt än, Skiss än.. ARTIST/GRUPP: DJ Jockeh GENRE: Techno/Trance LÅTLÄNGD: 2:26 Min PRODUCENT: DJ Jockeh INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 2,23 Mb STATUS: Skiss Jag måste få veta vad ni tycker,, Detta är endast en skiss än och kom med Förslag.. // DJ Jockeh DJ_Jockeh___Test_skiss.mp3
jockish Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Ingen som kan kommentera? Kom igen nu.. 😄
jockish Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Men kom igen,, Lite commentz nu då! 😄
jockish Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Bara en skiss än, det är meningen att du ska lyssna på melodin å baslinjen..
Nexustwins Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Okey, det hjälper inte att spamma massa inlägg om att folk ska kommentera när du har lagt ut Låten för fem minuter sedan. Ta det lungt 😄. Okey, låten är riktigt tom, och enformig. Här vart det massa Fl orginal ljud 😮. Pianot vid 02:15 😄 . Fattar inte riktigt varför du lade in det där. PS. Det hörs vilken melodi du har gjort om även om du inte tror det.
jockish Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Öhh Denna melodi ska vara enligt DeeJay A hans? 😄😄,, Vilken är det då?
jockish Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Om detta är emot reglerna så får ni knacka på min axel,, För jag har ingen aning om d är en kapad melodi elr inte? 😄😮😄
Nexustwins Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Det är en Brooklyn bounce låt, kan ta fram låtnamn när jag har mer tid sen...
Cleff (oregistrerad) Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Ärligt...INGET ljud låter bra, ditt beat låter som det består av en hi-hat och en bastrumma!?, melodin är för enformig...känns på tok för torr också. Gör som alla andra, tanka lite riktiga samples så åtminstone ljuden låter ok. Antar att du är nybörjare, så det är bara att köra på. Det går förhoppningsvis framåt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.