Jump to content
Annons

Punk/Rock från Piteå!

Recommended Posts

Lindgren (oregistrerad)
Postat

JUSTUSTHEBAND.COM

Sidan är uppdaterad med några korta snuttar från den kommande demon!

Just Us har spelat tillsammans sedan våran 2005 - Men aldrig förr har ljudkvalitén vart såhär bra! Stort tack till Ronnie.

Mixad / Mastrad av: Ronnie Björnström på Sweet Tone Productions

Producerad av : Ronnie Björnström

Tekniker: Petter Larsson & Just Us

Ta en titt, och lyssna på smakproven från demon - och skriv sedan i gästboken om det faller er i smaken! 😉

MVH

Johan - Just Us

Annons
86a (oregistrerad)
Postat

Helt ok. Som vanligt när det gäller punkrock tror jag det behövs en mer unik sångare. eller vad vet jag...

Postat

Håller med föregående talare. Alltså det är inte dåligt på något sätt men det behövs något som sticker ut. Tyvärr har genren blivit så mainstream och det krävs något unikt för att det ska bli en WOW känsla.

Jobba på - och ge inte upp.

Postat

Låter riktigt snyggt tycker jag. Lite för mycket reverb på rösten och sångaren låter väldigt svengelsk, vilket jag stör mig på. Annars vare fett, lite poppunk varning 😏

Postat

Förutom sången så låter det här helt ok, men som ngn annan sa så har denna genren blivit väldigt mainstream. Ni hamnar någonstans mitt i alltihopa utan att riktigt skina igenom. Men dåliga är ni inte, jobba på sången och försök att våga ta ut svängarna lite mer och få ett eget sound 😏.

Lindgren (oregistrerad)
Postat

Tack för all kritik! Konstruktiv är bra kritik även det! 🙂

Postat
Tack för all kritik! Konstruktiv är bra kritik även det! 🙂

Faktum är att konstruktiv kritik är den enda kritik som är bra. 😉 Kör hårt för övrigt!

Lindgren (oregistrerad)
Postat

Upp!

Vore roligt med ännu mer feedback! 😆

• 2 veckor senare...
Fourplay (oregistrerad)
Postat

Det är ju ett enormt lyft från er första demo till den här.

Men om man bara lyssnar lite snabbt på klippen så är mina synpunkter att sången borde vara torrare, speciellt på Death and Joy.

Sen en fråga, är det bara för mig What If inte fungerar eller?

Mvh Petter Larsson, tekniker & Fotograf :rolleyes:

Hehe!

Lindgren (oregistrerad)
Postat

Jo jag har också tänkt på det där, speciellt på Death and joy. Men men, tror inte Ronnie ids göra några fler ingrepp! 🥰

Jag tror What If ska funka nu, men.. vet inte säkert!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.