Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 Finns en massa gratis mallar att använda. Yes yes yes...... 🙂 Me so happy...!!!! p3t3r, u made my dayyy...danke sjööön....(vet om felstavningen) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 september 2006 Trådstartare Dela Postat 27 september 2006 Döpte om tråden igen...Nu blir den "Allmäna Hemsides tråden" 😛 Min är på väg att få en "Total Facelift" i form av både Flash och XHTML 😲 Och NEJ det är inte jag som knackat den...Hur kunde du tro det 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 "* No banners, ads or pop-ups!" Direktcitat EDIT: Jag har lagt in egen popup. Den är min, inte siten SMYRS. Ja, det var ju proffsigt gjort av dig. Not. En site som påtvingar en popups kategoriserar jag i 9/10 fall som oseriös... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 september 2006 Trådstartare Dela Postat 29 september 2006 Så har den stora uppdateringsprocessen satt igång.... Kommer mer...Men vad tycks so far.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2006 "* No banners, ads or pop-ups!" Direktcitat EDIT: Jag har lagt in egen popup. Den är min, inte siten SMYRS. Ja, det var ju proffsigt gjort av dig. Not. En site som påtvingar en popups kategoriserar jag i 9/10 fall som oseriös... 🙂 Så den är bortagen. Och ny layout är på g för dom andra sidorna med...Im trying 😲 Och jag försöker vara seriös....faktiskt..... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.