Twilight_Zound Postat 16 september 2006 Dela Postat 16 september 2006 (redigerat) Twilight Zound Här är hosten: SMYR 10 Gb gratis. Inte illa pinkat EDIT: Döpte om tråden EDIT2: Nytt namn på tråden igen...Kan ju samla hemsides postningar här kanske... Redigerat 27 september 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 Bumpar och informerar om en del uppdateringar..... 😎 B-one och alla andra webhotell......UP YOURS 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 dela med dig lite till mig? 😎 jag som har sluuut... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 Kan du läsa 😉 Det är GRATIS...... Du får 10!!!GB gratis webutrymme och det är "än så länge" MYCKET bra support Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Kan du läsa 😉 Det är GRATIS...... Du får 10!!!GB gratis webutrymme och det är "än så länge" MYCKET bra support Damn!!!🙁😄:d Shit va najs, testar 😆 ( om du inte skämtar förstås 😎 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Klart de är gratis...med massa reklam och popupskit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
atac7k (oregistrerad) Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Ser jäkligt nice ut, nästan för bra för att vara sant 🙂 Aja har redan signat. Tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 Klart de är gratis...med massa reklam och popupskit... NOPE.... NADA sånt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 (redigerat) "* No banners, ads or pop-ups!" Direktcitat EDIT: Jag har lagt in egen popup. Den är min, inte siten SMYRS. Redigerat 17 september 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 (redigerat) "No banners, ads or pop-ups!" Det första som mötte mig när jag gick in på din sida var en pop-up. 😏 Edit: Du gjorde ditt inlägg om detta samtidigt. Redigerat 17 september 2006 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Klart de är gratis...med massa reklam och popupskit... NOPE.... NADA sånt 😏 Hoppas att det funkar bra då. Det som verkar vara för bra för att vara sant brukar tyvärr ofta vara det. Lite skumt att det inte går att se någonstans vem som står bakom SMYR. Men det vore toppen om de håller vad de lovar, då är det ju ett lysande alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 Testa snacka med honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 september 2006 Trådstartare Dela Postat 18 september 2006 (redigerat) Bumpar... Uppdaterat med Forum.... 🙂 OBS: Detta kommer byggas på och uppdateras frekvent.. Med nya regler, nya avdelningar etc etc... Redigerat 18 september 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 september 2006 Trådstartare Dela Postat 19 september 2006 Bumpar efter lite skönhetsoperation och botox i form av fler sidor 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 september 2006 Trådstartare Dela Postat 25 september 2006 (redigerat) FETT UPPDATERAT!!!! Nu finnes en !NY! Försäljningsida. Med div mjukvara... SPANA in. Och tyck till... OBS OBS: Detta är inte en reklampost. Jag är bara intresserad av feedback (just nu i alla fall 😛 ) TZ STORE Det finns ett helt GÄNG produkter som väntar på startsignal.... Redigerat 25 september 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 fan va nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 september 2006 Trådstartare Dela Postat 25 september 2006 Måste skryta lite... LinPlug ligger och pendar.. Om det accepteras kommer Twilight Zound Productions bli ÅTERFÖRSÄLJARE för samtliga LinPlug produkter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 asså? Jag har inte riktigt förståt det här.. TZ (vilket är du) är du ett eget företag eller har jag missat nånting? Om det nu är så, så skall du icke glömma att jag tycker om dig jätte mkt och vill ha rabbaterande priser... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 september 2006 Trådstartare Dela Postat 25 september 2006 He he he 😎 Nja. Än så länge fungerar det som franchise. Alltså jag är inte ansvarig för distribution osv. Jag tar upp beställningar tillsvidare, men, det ska utväcklas till fullt fungerande företag så småningom....Men men vem vet... Om jag sänker min prov så kanske jag kan sänka priset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 (redigerat) ah fan va coolt! Hey, har blivit reggad på smyr nu! 😛 http://www.soundborn.smyr.net/ håller på och jobbar med sidan.. Den är inte klar ännu 😎 Redigerat 26 september 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Snygg sida, TZ! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 Snygg sida, TZ! 🙂 Fanns ingen spyicon.... 🙂 Mmmmmm....JÄÄÄÄÄÄTTESNYGG 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 AAAAAAAAA Va avis jag blev nu SB..... Hur har du gjort den...?? Fasen va man inser hur mycket man suger igentligen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Du är iaf bättre på musik än hemsidor 😛 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 SMYR verkar inte så blixtsnabb i dataöverföring dock.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 Du är iaf bättre på musik än hemsidor 🙂 /Daniel Nähä.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 Big sigh.... Finns det färdiga mallar i FP som man kan "planka" lite snyggt så där.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Din layout var säkert modern -96... Nu är det 2006! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 september 2006 Trådstartare Dela Postat 26 september 2006 Din layout var säkert modern -96... Nu är det 2006! 😉 Mmmm..Vet....men va gör man när man inte har en susning i kod... Menar, alla pratar om XHTML, Java, Flash osv...Det tar ju år och dar att lära sig...Och pengarna tryter med, så köpa en färdig sida är det inte ens tal om.. Nån som har en bright one, idé alltså...För att göra den snyggare och mer attraherande för konsumenterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Finns en massa gratis mallar att använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.