Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan,

Tänkte att jag skulle skaffa mig en ny gura. Drömmen för mig vore en vit Epiphone Les Paul. Typ den här saken

Men den är höger. Jag är vänster. Och inte i politisk mening.

Var ska jag finna min gitarr? Är det möjligt?

Om så är fallet kan ni ju ge förslag på alternativ. Maxpriset är sextusen riskdaler, och jag har en konstig dragning till vita gitarrer.

Tack så mycket,

Henk

Annons
Postat

Tackar för tipset rainydays.

Det vet jag mycket väl Hellpig, men nu frågade jag efter en vit. Förstår du? Eller blev det komplicerat nu?

Postat

Det vet jag mycket väl Hellpig, men nu frågade jag efter en vit. Förstår du? Eller blev det komplicerat nu?

Ja, det blev komplicerat nu. Vit? Hur menar du då? Jag tror inte att Google tar det sökordet. Tack för att du sket mig i örat när jag försökte hjälpa dig.

Postat

Ja, det blev komplicerat nu. Vit? Hur menar du då? Jag tror inte att Google tar det sökordet. Tack för att du sket mig i örat när jag försökte hjälpa dig.

Förlåt att jag var oföskämd. Men det kändes som att du kom med nån besserwisserattityd mot mig. Frågade efter en vänsterhänt version av den jag hade funnit 🙂 Kunde nog ha varit mer tydlig istället!

Postat (redigerat)
OK - vassego dårå:

Finns i vit

Tack för det tipset, Hellpig. Uppskattas!

Edit: Tror den sidan bara kan skicka inom UK. Synd

Ove Centli, får nog kanske följa ditt goda råd 🙂

Redigerat av Krokodil
Postat

Ja om den finns i LH och vit så borde det verkligen inte vara omöjligt att få tag på den. Finns ju ganska många webbutiker inom EU som skeppar till sverige, så det är bara att börja leta. Eller fråga om nån kan ta hem den.

Postat
Thanks for writing!!  Currently, the only Epiphone models that come in Alpine White are the LP Custom and the Dot Studio.  However, the LP Custom (as a lefty) is only available in Ebony, and the Dot Studio isnot available as a lefty.

Det verkar förgjort 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.