Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har precis kommit hem från konserten och jag lovar er alla att de va fan den absolut bästa konsert jag nånsin varit på och dom var mycke bättre än förra gången jag såg dom. :rolleyes:😉

Det var otroligt röj, en hel del allsång och mycke bra låtar. 😎

Jockes (Brojd på forumet) röst var kannonbra men låg lite lågt i mixern 🙁🙂

och så var dom tvungna att snabba på mot slutet men de var de ända felet med konserten.

Otroligt bra jobbat Sabaton och lycka till med resten av turnén. 😎

Redigerat av Christofer
Annons
Postat
Hörde "Primo Victoria" på fyllan igår på Kellys här i sthlm 😎

😉

Rise of Evil och In The Name of God va helt underbara 🥰 helt klart två av dom bästa låtarna från nya plattan och låtar som jag hoppas ska stanna på låtlistan länge. 🙂😎

De bästa tycker jag var när Jocke gick runt på scen och petade på sina bandkompisar, de såg så sjukt roligt ut. 🥰

Postat (redigerat)

De va perfekt volym så man behövde inga öronproppar. 😆

Hade jag vetat att de va du som stog där så hade jag kommit framm och sagt hej. 😆

Redigerat av Christofer
Postat
Hihi, och vem stod bakom mixerbordet mån tro? 😄

Men ack vad trist utan soundcheck. 😄

Ja, vem kan det ha varit?! 😄

Postat (redigerat)
grymt, jag var också där och kolla, det var toppen!

😛

var stog du?

Redigerat av Christofer
Postat (redigerat)
Funderade på det, Lordi måste väl köra playback? 😛

kanske, ja drog efter Sabaton 🥰🙂 så jag hörde inte Lordi men hur bra Lordi än må vara live så kommer Sabaton alltid att sparka dom i arslet så hårt att deras barnbarn får blåmärken 😄

Redigerat av Christofer

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.