Jump to content
Annons

j.zilla

Recommended Posts

Försöker installer ett ljudkort och en midi keyboard, men n'r jag kopplar inte dem så står det att usb enhetern inte känns igen, lr att den inte funkar rätt... Fast jag installerat drivrutiner, har gjort exakt vad som står, men fan, datorn vägrar läsa dem

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hade du skrivit en mer informativ felbeskrivning i ämnesfältet så hade jag inte bara sluppit gå in i tråden för att konstatera att "nej, jag har fan ingen aning" - jag hade även sluppit skriva det här svaret. Ok, jag hade inte behövt skriva detta, men jag kännde mig manad. 🙂

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket keyboard etc etc.. Ge information i stället för att "elända" dig.. Vilken programvara använder du etc. etc.. Cubase, FL. Logic etc etc..

Vilket operativ etc etc.. XP, OSX, Linux etc etc..

Du ger för lite info din båögding!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad mer ska jag säga? vad jag än kopplar via usb har "ett fel". kamera, mp3, keys, ljudkort...

Ok.... i fältet Ämnestitel kunde du t.ex ha skrivit "Problem med Ljudkort/MIDI-keyb" och i Ämnesbeskrivning kunde du skrivit nåt i stil med "Datorn känner inte igen enheterna!". Bara HJÄLP säger inte så mycket.

Då skulle det vara troligare att kunniga personer i just det ämnet skulle känna sig manade att gå in och hjälpa dig... och jag hade direkt kunnat konstatera att "Näe... jag orkar inte" :rolleyes:

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...