hygienteknikern (oregistrerad) Postat 16 januari 2004 Postat 16 januari 2004 ...men glad ändå. 🙂 Är i gråzonen "snart 30" och har som största intresse att bygga datorer från scratch (för att sedan slita mitt hår när inte skiten funkar) 😄 Är väl en "synthare" egentligen. Har ägt ett antal maskiner genom åren men sitter nu med min Korg Trinity Plus som får agera midiklaviatur och bråkar med Cubase SX. Min faiblesse för elektroniska musikinstrument till trots så spelar jag i ett metalband (Keeper) och vi har börjat satsa lite mer än halvseriöst. 😳 Är förövrigt insnöad på att remixa eller egentolka spelmusik och därför en flitig kontributant på sidor som Overclocked Remix o dyl under ett otal namn. Är rätt färsk på datormusicerande men då känns det ju gött att ha ett forum som detta i ryggen. 😎 /Marcus
Neko Postat 18 januari 2004 Postat 18 januari 2004 Hej och välkommen! Hoppas du kommer få det trevligt med oss här 😉
hackeman Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Amendå... hahahavafan, den här tråden är två år gammal. 🙁 beat mastern, hur lyckas du hitta alla dessa gamla trådar? 😉
Signert Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Amendå... hahahavafan, den här tråden är två år gammal. 😄 beat mastern, hur lyckas du hitta alla dessa gamla trådar? 😄 Spam mastern snittar nu över 10 inlägg/dag. Man måste leta upp såna här trådar för att lyckas med det. 😠
Linus Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Spam mastern snittar nu över 10 inlägg/dag. Om han ändå höll sig till Längsta tråden istället för bumpa trådar 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 (redigerat) Spam mastern snittar nu över 10 inlägg/dag. Om han ändå höll sig till Längsta tråden istället för bumpa trådar 😄 Han vill ju bara vara lika häftig (nördig) som dig Linus och ha många inlägg! 😠 EDIT: Kan ju hälsa teknikern "välkommen" medans jag ändå är i farten! 😄 Redigerat 5 januari 2006 av MarcusRombo
Linus Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Spam mastern snittar nu över 10 inlägg/dag. Om han ändå höll sig till Längsta tråden istället för bumpa trådar 😉 Han vill ju bara vara lika häftig (nördig) som dig Linus och ha många inlägg! 🙂 Tja, om 55 inlägg går jag om addic59 som 6:e flitigaste postare. Blir jag häftigare/nördigare då? 🙂
Signert Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Spam mastern snittar nu över 10 inlägg/dag. Om han ändå höll sig till Längsta tråden istället för bumpa trådar 😆 Han vill ju bara vara lika häftig (nördig) som dig Linus och ha många inlägg! 😄 🙂 Tja, om 55 inlägg går jag om addic59 som 6:e flitigaste postare. Blir jag häftigare/nördigare då? 😄 Nejdå, du snittar ju bara 3,7 inlägg/dag. Löjligt! 😉 Nä, tacka vet jag Hans(9), Thimmie(8,3), Eternal(7,8), och inte minst musik, som visserligen bara snittar ynka 4,8/dag, men räknar man med hans ca.2500 inlägg i Off-Topic har han gjort imponerande 3800 inlägg (lika många som Claes) och detta sedan april-05. Detta, mina damer och herrar, ger ett snitt på magnifika 14,3. Oslagbart! 😆 /Statistikern
Thimmie Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Vad händer? Är karln inte välkommen för att inlägget är två år gammalt? 🙂
ViktorDenStore Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Vad händer? Är karln inte välkommen för att inlägget är två år gammalt? 😆 Jo, han är extra välkommen nu 😄
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 ...och inte minst musik, som visserligen bara snittar ynka 4,8/dag, men räknar man med hans ca.2500 inlägg i Off-Topic har han gjort imponerande 3800 inlägg (lika många som Claes) och detta sedan april-05. Detta, mina damer och herrar, ger ett snitt på magnifika 14,3. Oslagbart! 😄 😆😆😆😆
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 ...och inte minst musik, som visserligen bara snittar ynka 4,8/dag, men räknar man med hans ca.2500 inlägg i Off-Topic har han gjort imponerande 3800 inlägg (lika många som Claes) och detta sedan april-05. Detta, mina damer och herrar, ger ett snitt på magnifika 14,3. Oslagbart! 😄 😄😮😄🙂 Signert du verkar ju ha koll på statistiken? Det är inte så att du jobbar på Tv-sporten eller A-Ekonomi egentligen? 😳
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Är det inte så att jag borde vara med i eliten egentligen? 😳 Edit: Välkommen förresten! 😄 Redigerat 7 januari 2006 av Grahn
Eliasson Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 men se där...fler =BF30= människor 😆 välkommen! /Flesh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.