Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vet ni hur många sidor musik det finns i detta forum? 179 kom jag till sist jag kollade!

Skulle man inge kunna PRUNA detta forum som det heter så fint?

Det vill säga radera alla postar som inte någon har svarat på det sista året, den sista månaden, den sista veckan osv. . .

Bara en liten Idê från en som värkligen börjar känna sig hemma här! 😏

Annons
Postat

öh, varför då? Det är väl jättebra att gamla låtar ligger kvar med kommentarer och allt, om man skulle behöva läsa det någon gång. Exempelvis om man ska göra om en gammal låt vill man ju kunna ta tillvara på kommentarerna man fick.

Postat

Jag tycker det är bra att låtarna ligger kvar. Vissa tar ju bort dom efter en vecka eller så, och det tycker jag är lite synd. Ibland är det ju nåt speciellt man letar efter. 😏

Postat (redigerat)

Nu pratar jag inte om låtar som legat en vecka, men låtar som legat här i två år, som inte ens har ligger uppe som dom ska. Då menar jag som vi postar demo postar i dag, men hela den långa listan man ska skriva. . .

Finns även låtar som inte fått kommentarer. Det käns bara som att låtarna flyter iväg ut i intet om man är borta från forumet, låt oss säga en vecka tillexempel.. ..

Redigerat av Kenta K
Postat

Klart trådarna ska ligga kvar.

Även om inte låtarna ligger kvar så kan man ju fortfarande gå tillbaka och titta på kommentarer och drömma sig tillbaka 😏

Postat

Så vitt jag vet kommer trådarna inte tas bort. Olsberg har som policy att ytterst lite tas bort, och så kommer det nog fortsätta att vara.

Postat

Fast det är klart... när/om länken till låten (ej på Studios server) är död kunde lika plockas bort. Kanske. 😉

Postat
Fast det är klart... när/om länken till låten (ej på Studios server) är död kunde lika plockas bort. Kanske. 😉

Varför då? Jag vill kunna spana in de kommentarer jag fick back in the days.

Postat (redigerat)

Tittar du ofta på dina gamla kommentarer?

Jag brukar aldrig titta till mina gamla kommentarer.. Fast det kanske bara är jag iof..

Redigerat av Soundborn
Postat (redigerat)

En forumsdel där man postar nya demosar, efter en vecka flyttas dom till demoarkivet? Fast det skulle innebära mycket jobb för mod's, efter som allt skulle behöva skötas manuellt.

Edit: rättning...

Redigerat av solid studio
Postat
Jag förstår fortfarande inte vad man skulle vinna på att plocka bort dom.

Inte jag heller riktigt...tycker det är kul ibland att lyssna på gamla låtar. 🙂

• 8 månader senare...
Postat

Är det någon som stöter på en tråd vars länk inte fungerar så är det bara att klicka på knappen Anmäl och beskriva. Precis som i de övriga avdelningarna :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.