Zappi Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 LÅTNAMN: Surging sea ARTIST/GRUPP: GENRE: Soft instrumental LÅTLÄNGD: Ca 1 min KOMPOSITÖR: Zappi PRODUCENT: Zappi EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) MP3 STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 1,58 MB STATUS: Skiss/Färdig demo Temaskiss Mitt första alster på forum ; ) Har inspirerats av vädrets musik: vind, regn vatten/vågskvalp... Skulle vara kul att få lite respons. Ha det gott! /Zappi Surging_sea.mp3
Kenta K Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Är inte detta den låt som jag hörde i en porrfilm jag tittade på när jag var 14 år? 😆 Nejdå. Lite alvarligt. Denna platsar nog lätt på en meditativ skiva. Sånn skiva som folk lyssnar på när dom driver med YOGA och chinsu och sånna grejjer . . 😏
Zappi Postat 14 september 2006 Trådstartare Postat 14 september 2006 Är inte detta den låt som jag hörde i en porrfilm jag tittade på när jag var 14 år? 😛 Nejdå. Lite alvarligt. Denna platsar nog lätt på en meditativ skiva. Sånn skiva som folk lyssnar på när dom driver med YOGA och chinsu och sånna grejjer . . 😉 Kenta, Det stämmer nog det du skriver, meditativt, hm nattmusik, det märks väl att den är gjord på natten... 😄 Din första kommentar passar jag på 😎 Tack för inlägget!
Zappi Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 Är inte detta den låt som jag hörde i en porrfilm jag tittade på när jag var 14 år? 😎 Nejdå. Lite alvarligt. Denna platsar nog lätt på en meditativ skiva. Sånn skiva som folk lyssnar på när dom driver med YOGA och chinsu och sånna grejjer . . 🙁 Kenta, Det stämmer nog det du skriver, meditativt, hm nattmusik, det märks väl att den är gjord på natten... 😎 Din första kommentar passar jag på 😎 Tack för inlägget! Hm, sparsamt med inlägg, hur skall jag tolka det? Låter asbra - behöver ej kommenteras 🙂 Låter skit - inte värt att bry sig 😉 Helt fel musikstil - inte värt att bry sig, somnade... 😆 Less på att lyssna på alla demos - inte värt att bry sig, somnade igen 😄 Bara ett tema - inte värt att bry sig, blev klarvaken, tog det slut nu? Är det vettigt att lägga ner mer tid på det här? Hane!
Umemagnus Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 jag tycker det var en soft bakgrund.... Om det är tänkt att var nåt meditativt så var det lite för kort, enligt min mening... Jag skulle även vilja ha ett soloinstrument som svänger lös lite.... Men då kanske det meditativa försvinner lite, men jag tror det skulle bli sjysst..
dajerszz Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 du får ursäkta men var det verkligen allt!? såklart du kan fortsätta med den. det var ju så kort så jag kan inte säga något om låten. varken bra eller dåligt. fortsätt med den och kom tillbax när du har gjort mer på den... peace!
Zappi Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 du får ursäkta men var det verkligen allt!? såklart du kan fortsätta med den. det var ju så kort så jag kan inte säga något om låten. varken bra eller dåligt. fortsätt med den och kom tillbax när du har gjort mer på den... peace! Tack för inlägg Umemagnus (trevlig stad!) och dajerszz! Visst är den kort... vill bara ha en hint om vad de tycks om lite softad stil 🙁 Jag fortsätter att utveckla den...
stickane Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 LÅTNAMN: Surging seaARTIST/GRUPP: GENRE: Soft instrumental LÅTLÄNGD: Ca 1 min KOMPOSITÖR: Zappi PRODUCENT: Zappi EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) MP3 STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 1,58 MB STATUS: Skiss/Färdig demo Temaskiss Mitt första alster på forum ; ) Har inspirerats av vädrets musik: vind, regn vatten/vågskvalp... Skulle vara kul att få lite respons. Ha det gott! /Zappi Hej! Bra producerat. Mycket avkopplande låt ,,,,,jätte bra. Mvh Stickane
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.