arhall Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Upphör inte förvånas över dessa orediga förklaringar.....men att läsa Blocket-annonser kan rädda en tråkig kväll ibland 😱
DrHans Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Låter kanon att man får en bas till. Är den stämd då tror du? Vad är det för väska tro? En resväska eller en kameraväska kanske. Är det basen och väskan som gör skicket? Det är bud. 😱
Zyan Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Bas på köpet...för 600kr...en lekbas och en skrotgitarr är väl kul att ha till hands.
Fidden Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 han skulle säkert kunna få upp priset ett par hundra om han bara stämde gitarren. 😱
Mutz Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Hmmm Fan jag som var sugen på än ESP eclipse ja... men nu vette fan här får man ju än bas på köpet....
Stinkey Zwei Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 (redigerat) Påminner om gammla Claes Olson- och Hobbexkataloger. En standard var att aldrig köpa nått som inte var fotograferat! Edit: Stavvng. Redigerat 14 september 2006 av Stinkey Zwei
Hellpig Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 (redigerat) Haha! Man kanske skulle slå till 😆 Nja, jag vet inte riktigt... hade den varit stämd så kanske jag kunde lagt ett bud men nu... njaeee... Edit: Fast kanske ändå - om basen är stämd! 😏 Redigerat 14 september 2006 av Hellpig
Mutz Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Haha! Man kanske skulle slå till 😛 Nja, jag vet inte riktigt... hade den varit stämd så kanske jag kunde lagt ett bud men nu... njaeee... Edit: Fast kanske ändå - om basen är stämd! 😉 mmm jobbigt.. Men det är klart känner en som känner en som har en bror som är ruuskigt säker på att stämma gitarrer och basar.... Får kolla med han
Egghuvud Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 Påminner mig om gamla goda hobbexkatatlogen. Någon som minns den? Där sålde de elgitarrer med undetexten (minns inte ordagrant men..) ungefär så här: Elgitarr s.k planka en tuff modell med strängar i rostfritt stål. Två mikrofoner s.k. pickups för att kunna koppla in den i en förstärkare och få det där speciella Jimmy Hendricks ljudet. Något sånt. Var speciellt förtjust i formuleringen "strängar av rostfritt stål" som bitit sig fast liksom. 😉
Hellpig Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 Påminner mig om gamla goda hobbexkatatlogen. Någon som minns den? Där sålde de elgitarrer med undetexten (minns inte ordagrant men..) ungefär så här: Elgitarr s.k planka en tuff modell med strängar i rostfritt stål. Två mikrofoner s.k. pickups för att kunna koppla in den i en förstärkare och få det där speciella Jimmy Hendricks ljudet. Något sånt. Var speciellt förtjust i formuleringen "strängar av rostfritt stål" som bitit sig fast liksom. 😕 Jodå, minns det också... var det inte av märket "Cort" har jag för mig? Hade en kompis som fick en sådan precis när vi hade börjat lira.
ChromaWoods Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 Jodå, minns det också... var det inte av märket "Cort" har jag för mig? Hade en kompis som fick en sådan precis när vi hade börjat lira. Jag hade faktiskt en Cort en gång... Köpte den av en f.d klasskompis i redan fallfärdigt skick. Innanmätet envisades med att rinna ut på golvet, man fick dra på en silvertejp ibland, samt löda den typ en gång i veckan. 😄
Tophe Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 Han kanske menade att man får "bös" till. Som mig veterligen är nåt västgötskt uttryck för typ... tja.. vet inte... Sånt man har i barkisar.
Itzhak Postat 15 september 2006 Trådstartare Postat 15 september 2006 Där sålde de elgitarrer med undetexten (minns inte ordagrant men..) ungefär så här: Elgitarr s.k planka en tuff modell med strängar i rostfritt stål. Två mikrofoner s.k. pickups för att kunna koppla in den i en förstärkare och få det där speciella Jimmy Hendricks ljudet. what more do you need?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.