hygglo Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Att säga hej till alla! Jag tror mig redan nu veta ( efter 5 min medlemskap ) Att detta kommer att bli min favvoplats här på internääät! 😎 ok.. Jag tycker att ni kan klicka er in på :min hemsida Där ni kan ta del av vad jag proddat och skrivit! skulle ju vara kul att veta vad ni tycker. Bra eller dåligt! just throw it in the face! 🙂😄 / Hygglo 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Välkommen...hoppas att du kommer trivas... Jag förmodar att du tål ärlighet...många här kör med Kaizenmodellen, dvs ständiga förbättringar. Finns alltid något att klaga på...men samtidigt är det nästan alltid något som är bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Ligger inte denna tråd lite fel? 😄 Hursomhelst så ska jag lyssna på musiken när jag får chans. Hoppas du trivs iaf! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jockish Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Lyssnade lite på din musik,, Du har en bra röst,, Men lite halv fjompiga låtar,, Inge drag i dom,, En fråga bara, Sysslar du med Trance/Techno? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Borde ligga i medlemspresentationer 🙂 Men hursomhelst: Välkommen! ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hygglo Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 ja attans järnspikar!! Jag såg ju nu att denna tråd har hamnat på helt fel ställe!!!! 😮 Ber om ursäkt för det inträffade.. 🙂 [ varit medlem i 11 min nu ] Jag tål det mesta! so.. just hit me in the face! 😉 jockish Håller med dig, men tyvärr har jag ingen röst för "hårdare låtar". Tyvärr! Techno är kul! har gjort några, men har inget smakprov här.. /Hygglo 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jockish Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Haha,, Ladda ner Pökhus - Meloner Lyssna ett par grr,, Öppna i ditt prog. Gör en liten cover och Sjunger in hans röst.. Det är riktigt kul.. Det borde göra susen.. =) // PS. Detta inlägg får tas oseriöst 🙂 (Men det skulle vara kul om nån testade) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hygglo Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 Hmm.. Du jockish, va fasen yrar du i nu?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jockish Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Nää inget! 🙂😉 ,, hehe Men seriöst kan du inte för min skull iaf sjunga Pökhus - Meloner och skicka till mig? ^^ MSN: jockeeeh@snyggast.se // DJ Jockeh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hygglo Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 ha ha.. nää du, de får du allt göra själv! 😉 antar att du gjort det redan?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.