Fred Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hej jag söker filmmusiksjobb och har komponerat några musikstycken till filmer etc. Har jobbat mest med info-filmer men är intresserad av spelfilm. Jag undrar om det är någon som behöver bra musik till filmproduktioner på västkusten. För övrigt så har jag hela Sverige som arbetsfält och vill gärna jobba internationellt även om det kan vara lång väg dit. Tyvärr så har jag inte fått upp någon mp3-fil på musik, men är någon intresserad så kan referensmtrl ordnas. OBS! Detta är seriöst och för att kontakta mig så kan man PM:a mig. M.v.h. Fred
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 (redigerat) Jag är intresserad av kammar- och orkestermusik och vill ha exempel. Om du inte har det, skriv åtminstone vilken typ av musik du gör. Till radioteater Redigerat 13 september 2006 av maxmaxmax
Fred Postat 14 september 2006 Trådstartare Postat 14 september 2006 Jag skriver kammar- och orkestermusik. Jag skall se till att länka om lite musik så att du får lyssna vad det är och om det kan falla dig i smaken. Tidigare så har det varit gitarrbaserad musik. Det senaste musiken är till O-ringen 2007 som skall vara nästa år. M.v.h. Fred
Tunnan och Moroten Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Jag är intresserad, håller på med en långfilm eller blir väl 30-60 minuter i slutändan skulle jag gissa på.. Har filmat 4,5 timmar material än så länge, har lite kvar bara så är den klar.. Filmlänk: http://www.gumpa.se/forum/viewtopic.php?t=57
Fred Postat 21 september 2006 Trådstartare Postat 21 september 2006 Jag är intresserad, håller på med en långfilm eller blir väl 30-60 minuteri slutändan skulle jag gissa på.. Har filmat 4,5 timmar material än så länge, har lite kvar bara så är den klar.. Filmlänk: http://www.gumpa.se/forum/viewtopic.php?t=57 Jag är intresserad, håller på med en långfilm eller blir väl 30-60 minuteri slutändan skulle jag gissa på.. Har filmat 4,5 timmar material än så länge, har lite kvar bara så är den klar.. Det verkar vara en spännande film och det skulle vara en utmaning att få göra filmmusiken till den. Jag PM:ar dig om några frågor. M.v.h. Fred
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.