Xancerman Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Newborn Dead ARTIST/GRUPP: Six Feet of Foreplay GENRE: Zombie Döds n' roll LÅTLÄNGD: 4:30 (gamla 3:34) KOMPOSITÖR: Andreas Almström, Emanuel Birge, Linus Nilsson EV. MEDVERKANDE: Andreas Almström, Emanuel Birge, Linus Nilsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5mb STATUS: lite småpill kvar LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag (GAMMAL: Your browser does not support the HTML5 audio tag ) Six Feet of Foreplay harvar vidare i samma anda som förut, svängig dödsmetall med temat zombies.. jag är lite lur på basen, är den för bumlig? vi kommer nog lägga lite mer fläskiga körer i slutet, det blev en smula tamt. ang. arret så hade vi tidigare ännu en vända med prechor och refräng efter det lugna partiet, synpunkter? alla kommentarer är välkommna keep on fermenting! Redigerat 14 september 2006 av Xancerman
kajan Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Brutalt 🙂 Det låter bra det här och jag tror att basen gärna kan vara lite bumlig eftersom gitarrljudet är ganska distinkt. Det låter som att den fyller ut bra men iofs sitter jag och lyssnar i lurar just nu så jag ska inte säga för mycket..
Xancerman Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 uppdatering: Your browser does not support the HTML5 audio tag fläskigare körer, samt ett extra parti efter det lugna, tungt, tuggigt, mastigt ;D
Bullfrog Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Ni manglar på hör jag 😛 Bättre ljud än de ni postat tidigare. Verkar som att ni redan börjar utveckla stilen åt nåt håll. Akta er för sånt, det dög gott med ni bjöd på i början 😳 Men vad hände med sången?! 😳 Nu låter det som nån gammal Old man's child-skiva ibland. Har ni börjat pitcha leaden också eller har ni beast-dubbat allt? Gillar den ni körde med förut ju 😛 Men jävligt skön musik ändå. Keep on rotting in the free world 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.