Jump to content
Annons

Johnny Weismuller


Egghuvud

Recommended Posts

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😉

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller. 😉😄😄

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😉

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller. 😆😆😆

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😄

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 🙂😱

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😉

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller. 😆😆😉

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😆

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 😱😄

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😉

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller. 😆😆😉

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😆

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 😱😄

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg. 🙂

😉😆😆 !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow... hörru Eggiz, kolla in det här. Läste det av en ren slump på Aftonbladets chatt med Jan Guillou:

papa säger: Hejsan! Ondskan var bland det första jag läste och fick mig att börja uppskatta böcker mer. Var du lika grym på sport som Erik då du var yngre eller har du lagt till saker för att det ska låta bättre?

Jan Guillou säger: Det fanns ingen simbassäng på Solbacka, men i verkligheten hade jag ett bättre pers på 100 meter fritt än Johnny Weissmuller (Tarzan)

😛😱😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow... hörru Eggiz, kolla in det här. Läste det av en ren slump på Aftonbladets chatt med Jan Guillou:
papa säger: Hejsan! Ondskan var bland det första jag läste och fick mig att börja uppskatta böcker mer. Var du lika grym på sport som Erik då du var yngre eller har du lagt till saker för att det ska låta bättre?

Jan Guillou säger: Det fanns ingen simbassäng på Solbacka, men i verkligheten hade jag ett bättre pers på 100 meter fritt än Johnny Weissmuller (Tarzan)

😛😱😱

Det finns många verkligheter 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

papa säger: Hejsan! Ondskan var bland det första jag läste och fick mig att börja uppskatta böcker mer. Var du lika grym på sport som Erik då du var yngre eller har du lagt till saker för att det ska låta bättre?

Jan Guillou säger: Det fanns ingen simbassäng på Solbacka, men i verkligheten hade jag ett bättre pers på 100 meter fritt än Johnny Weissmuller (Tarzan)

Jahapp, tack... Nu fick jag en bild i huvudet av Jan Guillou som Tarzan, svingandes i lian med apa efter sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

papa säger: Hejsan! Ondskan var bland det första jag läste och fick mig att börja uppskatta böcker mer. Var du lika grym på sport som Erik då du var yngre eller har du lagt till saker för att det ska låta bättre?

Jan Guillou säger: Det fanns ingen simbassäng på Solbacka, men i verkligheten hade jag ett bättre pers på 100 meter fritt än Johnny Weissmuller (Tarzan)

Jahapp, tack... Nu fick jag en bild i huvudet av Jan Guillou som Tarzan, svingandes i lian med apa efter sig.

Felåt.... Jag gör bara bort mig i den här tråden.... cry.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😉

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller. 🙁😆😆

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😛

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 😱😲

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg. 😱

Jag säger detsamma, hörru... 😉 Ska jag också behöva skriva det, så att du förstår att jag också skämtar? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😛

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller.

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😉

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 😱😱

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg.

Jag säger detsamma, hörru... 😲 Ska jag också behöva skriva det, så att du förstår att jag också skämtar? :rolleyes:

Jag såg bara en massa arga smileysar, därav uppfattningen om att du blev uppriktigt upprörd. Men dåså. Allt bra. baby.gif

EDIT: Ok......... tolka inte den där smileyn på fel sätt nu... jag menar inte att du är en bebis! Haha... Äh, vaf*n, lika bra att slänga in den så är man helgarderad:

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

🙁

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😄

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller.

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😄

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 😆😄

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg.

Jag säger detsamma, hörru... 😛 Ska jag också behöva skriva det, så att du förstår att jag också skämtar? 😆

Jag såg bara en massa arga smileysar, därav uppfattningen om att du blev uppriktigt upprörd. Men dåså. Allt bra. baby.gif

EDIT: Ok......... tolka inte den där smileyn på fel sätt nu... jag menar inte att du är en bebis! Haha... Äh, vaf*n, lika bra att slänga in den så är man helgarderad:

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

go croma go...

Allt för att hålla tråden vid liv 😛

Vi kanske skulle ta och börja konkurrera med "Låt oss skapa forumets längsta tråd"-tråden... Fatta vad imponerande att köra om den med en tråd som uteslutande handlar om Johnny Weissmuller.

Bara ca 92.500 inlägg kvar... 😄

Hädelse! Ingen tråd skall någonsin bli ens hälften så stor som längsta! Så det så! 🙂🙂

Ok, nästa gång jag (inbillar mig att jag) skriver något fyndigt så lovar jag att bifoga:

[OBS! FÖLJANDE INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

Så. Så blir ingen arg.

Jag säger detsamma, hörru... 😛 Ska jag också behöva skriva det, så att du förstår att jag också skämtar? 😛

Jag såg bara en massa arga smileysar, därav uppfattningen om att du blev uppriktigt upprörd. Men dåså. Allt bra. baby.gif

EDIT: Ok......... tolka inte den där smileyn på fel sätt nu... jag menar inte att du är en bebis! Haha... Äh, vaf*n, lika bra att slänga in den så är man helgarderad:

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

😄

Vad fan är det du säger din jävel?? Ska du ha dig en snyting??? 🙂😉

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI. DET ÄR ICKE ÄMNAT SOM KRITIK MOT NÅGON OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...