Egghuvud Postat 12 september 2006 Dela Postat 12 september 2006 (redigerat) Här är han 😄 Redigerat 12 september 2006 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 september 2006 Dela Postat 12 september 2006 öööhh, ja tack så mycket då. Precis vad jag satt och längtade efter 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 12 september 2006 Dela Postat 12 september 2006 Han tävlade mot Arne Borg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bdatony Postat 13 september 2006 Dela Postat 13 september 2006 visste ni att han var Tarzan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 13 september 2006 Trådstartare Dela Postat 13 september 2006 Egentligen hette han Janos Weissmüller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 september 2006 Dela Postat 13 september 2006 PRECIS vad jag alltid velat veta... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 13 september 2006 Dela Postat 13 september 2006 Egentligen hette han Janos Weissmüller Hette hans bröder Hilding & Frasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 september 2006 Dela Postat 13 september 2006 Det får mig att tänka på att definitionsträning inte låg högst på listan förr i en kroppsbyggares dagbok. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 september 2006 Dela Postat 13 september 2006 Knasiga aegghuve! 🙂 Vadan denna obsession av Johnny Weissmuller? Du lyckades peta in honom i "Texthjälp"-tråden också såg jag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 Familjemys med Johhny 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Svara på frågan, Egghuvud! 😄 Kan din fascination av Johnny W månne vara av samma karaktär som den jag har av denne (likaså lättklädde) man: Iiiii've been lookin foor freedom! Allihopa! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 Svara på frågan, Egghuvud! 😄Kan din fascination av Johnny W månne vara av samma karaktär som den jag har av denne (likaså lättklädde) man: Jag duckade avsiktligen eftersom jag har så trååkig humor. Tråden stod liksom för sig själv utan att tarva förklaringar 😄 Nej, anledningen är väl att Johhny Weismuller är rolig på något vis. Roligt namn, rolig kille. Hittade ingen tråd om honom heller när jag sökte så då tänkte jag; skam att vara forum utan att ha åtmindstone en Johnny Weismullertråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 skam att vara forum utan att ha åtmindstone en Johnny Weismullertråd. 😄 Okay, lite av David Hasselhoff-syndromet då, typ. Men vad bra, nu har vi ju bägge två representerade! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 Cheeta softar lite mellan inspelningarna. Han lär ha varit en duktig amatörmålare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 15 september 2006 Trådstartare Dela Postat 15 september 2006 På tarzan språket, som Johnny säkerligen behärskade så betyder Jad bal-Ja ; det gyllene lejonet språket kallades för övrigt för pithecanthropi efter den gammaldags benämningen på apmänniska eller homo erectus. Här är iallfall ett lejon som är ganska gyllene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ulf_A Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Det får mig att tänka på att definitionsträning inte låg högst på listan förr i en kroppsbyggares dagbok. 😄 Muskelbyggare ? 🙁 Han var ju simmare, Olympisk guldmedalj 5 ggr !!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Vet ni vad den här tråden behöver? Jar-Jar Binks!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Det får mig att tänka på att definitionsträning inte låg högst på listan förr i en kroppsbyggares dagbok. 😱 Muskelbyggare ? 😉 Han var ju simmare, Olympisk guldmedalj 5 ggr !!!!! 😄 Jamen musik har fortfarande rätt! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 15 september 2006 Trådstartare Dela Postat 15 september 2006 - Älskling se upp!!!... det kommer en noshörning 😳 - Äsch jag tar den med morakniven..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 september 2006 Trådstartare Dela Postat 16 september 2006 Ledsen älskling, men jag har träffat en ny tjej så det är slut mellan oss... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 september 2006 Dela Postat 16 september 2006 *suck* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 (redigerat) "- Och jag säger nej. Det kommer aldrig att funka utan asio drivrutiner. Dessutom låter det inte ens som acid house..." Redigerat 20 september 2006 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dan Ö Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Vad sägs om den här snubben då?!! Vet ni vem det är??? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 Costeu från undervattensvärlden. men jag fattar inte vad han har med Johnny Weismuller att göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dan Ö Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Costeu från undervattensvärlden. men jag fattar inte vad han har med Johnny Weismuller att göra? Inte mycket! Men han är också en skön snubbe! Här får du en till titt på hans mössa: ( Alla som känner till Costeu får en pluspoäng av mig 😏 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 (redigerat) Ja.. nej... jag vet inte.. ja vafan, om jag inte kan ignorera galenskapen får jag väl ansluta mig till den då. Här, mer Weissmuller! - Fort, ta plånboken! Snuten kommer! Och här är det holländska bandet "Weissmuller"s logga. Läs mer på www.weissmuller.nl Redigerat 20 september 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 nu börjar det likna något... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 En tecknad Johnny Weismuller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Vem faan e de? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 En tecknad Johnny Weismuller. va fin! Har du gjort den själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.