ynot Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 (redigerat) lesbiskt tvivel vass (vänter du på att jag skallsäga något) tonytopp 2006 mp3 runt 4 min Your browser does not support the HTML5 audio tag hänvisar till tråden vass (vänter du på att jag skallsäga något) renoverad Redigerat 28 oktober 2006 av ynot
DåligtGehör Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Det första jag reagerar på är ljudet. Det låter så dovt och matt. Tycker det behövs klar förbättring vad det gäller ljudet. Jag skall inte säga vad som saknas för det kan andra här så mycket bättre. Svårt att höra texten. Mer än än Eva dahlgren och lite till. Stilen är om än inte främmande så inget jag söker upp, men det låter väl helt ok antar jag. Det låter som du/ni spelar helt ok och har tryck och så. fast det tar ändå inte tag. Mycket pga ljudet tänker jag. Låten i sig känns väldigt standard på gott och ont. Trygg men inte så upphetsande.
ynot Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 Det första jag reagerar på är ljudet. Det låter så dovt och matt. Tycker det behövs klar förbättring vad det gäller ljudet. Jag skall inte säga vad som saknas för det kan andra här så mycket bättre. Svårt att höra texten. Mer än än Eva dahlgren och lite till. Stilen är om än inte främmande så inget jag söker upp, men det låter väl helt ok antar jag. Det låter som du/ni spelar helt ok och har tryck och så. fast det tar ändå inte tag. Mycket pga ljudet tänker jag. Låten i sig känns väldigt standard på gott och ont. Trygg men inte så upphetsande. har lagt upp en lite mera pollerad .....
Joelstromgren Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 gott i riff i början. rätt tungt och gott. men som sakt att ljudet jävla dovt. det medför att sången hörs lite otydligt ibland. skön låt annars 🙂
ynot Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 (redigerat) gött att hör . vet om dessa problem har försök att fixa detta kolla in tråden ...vass(vänter du på att jag skall säga något) lesbiskt tvivel renoverad ....ursäkta mitt usla språk. Redigerat 28 oktober 2006 av ynot
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.