Cleff (oregistrerad) Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Sound of my Dream (Remix) ARTIST/GRUPP: Clubringers GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 3:07 KOMPOSITÖR: Janardana PRODUCENT: Cleff EV. MEDVERKANDE: Kate Lesing INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.08 mb STATUS: Ofärdig LÅTLÄNK: Slängde ihop något snabbt enbart för att testa hur det skulle låta om jag mixade på ett annat sätt. Ge gärna bra och dålig kritik. Denna remix är godkänd att släppas fritt på internet enligt Janardana: "What you can do: - you may remix and publish freely on the internet (without charge) and play on the internet radio-stations". Clubringers___Sound_of_my_Dream__Cleff_Remix_.mp3 Redigerat 11 september 2006 av Cleff
Jejje Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Hmmm, antar att man inte ska bedöma sån här musik i sina hörlurar utan mer när man står på ett dansgolv med riktigt feta högtalare, men jag kan ju göra ett försök. Tycker att det hela låter lite tunt, och det beror nog inte bara på mina hörlurar då jag ju kan jämföra med andra låtar. Kan bero på att arret i sig är tunt mer än att själva produktionen är det. Saknar fler instrument som fyller ut helt enkelt. Tycker även att det är lite väl mycket effekter på sången, kan ju passa med delay i början men kanske inte sen när låten kommer igång!? Är väl mest en smasak iofs!?
Cleff (oregistrerad) Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jo det behövs lite mer tryck, lite högre volym och uppbyggnaden var ju bara provisorisk...var mer för att bedöma ljudet så jag kan hålla med om att den låter lite tunn. För övrigt tycker jag melodin behöver en annan rytm...ska försöka hitta nån annan synth och göra om den. Tackar för kritiken iaf! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.