Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja. Har under en längre tid skrivit och spelat in egna låtar som jag sedan har lagt ut på nätet. Responsen har varit bra och jag vill nu prova dessa låtar live. Söker därför gitarrist som vill göra en seriös satsning på att spela live och repa inför spelningar. Musiken andas coldplay, keane, muse... Blir även mer gitarrbaserade låtar med lite mer driv i än tidigare.

Redigerat av Richie76
Annons
  • 2 veckor senare...
Postat

Gitarrist behövs.. Mellan typ 23-35 och kan spela bra. Blir lite mer gitarrbaserade och mer driviga låtar här framöver.

Postat

jag är gitarrist boende i gtb/gbg.... har spelat i 15 år och är faktiskt rätt sugen på spelningar och dyl.

Däremot vette fan om jag tycker Coldplay-musik är så roligt att spela.... Men gitarrbaserade låtar låter mer än okej...🙂

Jag blandar visserligen rätt friskt i mina låtar, men det är ändå rock/hårdrock i grunden... Det är ju ändå där som de flesta "gitarrbaserade" låtar finns.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.