Richie76 Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 (redigerat) Tja. Har under en längre tid skrivit och spelat in egna låtar som jag sedan har lagt ut på nätet. Responsen har varit bra och jag vill nu prova dessa låtar live. Söker därför gitarrist som vill göra en seriös satsning på att spela live och repa inför spelningar. Musiken andas coldplay, keane, muse... Blir även mer gitarrbaserade låtar med lite mer driv i än tidigare. Redigerat 19 september 2006 av Richie76
Richie76 Postat 10 september 2006 Trådstartare Postat 10 september 2006 Hehe, ja det gör jag.. ska genast ändra.. 🙂
Richie76 Postat 19 september 2006 Trådstartare Postat 19 september 2006 Gitarrist behövs.. Mellan typ 23-35 och kan spela bra. Blir lite mer gitarrbaserade och mer driviga låtar här framöver.
kartan Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Synd att man är på väg från gbg, för det där blev jag ju lite sugen på måste jag erkänna..
hobbex2004 Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jag är gitarrist boende i gtb/gbg.... har spelat i 15 år och är faktiskt rätt sugen på spelningar och dyl. Däremot vette fan om jag tycker Coldplay-musik är så roligt att spela.... Men gitarrbaserade låtar låter mer än okej...🙂 Jag blandar visserligen rätt friskt i mina låtar, men det är ändå rock/hårdrock i grunden... Det är ju ändå där som de flesta "gitarrbaserade" låtar finns.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.