Vallhagen Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Tjena! För en tid sedan lade någon upp ett rätt festligt partitur någonstans här på forumet. En massa gallimattias och ospelbarheter. Nån som kommer ihåg vilken tråd? tjing Bengan
tordA Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 jag gjorde en sökning på "partitur" och hamnade här ! 😄 jag tror nog googel är bättre... än mig ! 😠
Vallhagen Postat 10 september 2006 Trådstartare Postat 10 september 2006 Tack MG, alldeles rätt! Det fixade sig med en googlesökning 🙂
D Vibe Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 http://www.well.com/user/bryan/waltz.html Men det är ju inget äkta partitur. Det är ju någon med humor som gjort den här 😕 /Daniel
Desecrated Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 JO den här minns man, jag har själv alltid gillat 66/1 dels takten.
Micke H Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Kan inte någon spela in en låt baserat på det där? 🙂
Micke H Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Ju mer man tittar, desto mer hittar man. 😄 "Play ball!" "Have a nice day" "inrease breathing" "add bicycle" "rests are imaginary" 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.