Diwic Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Enligt Nellys hemsida så är Nelly Furtado en vit tjej, men vem är då snubben som sjunger duett med Janet Jackson i "Call on me"? Är det en annan Nelly, som helt plötsligt är man? Är Nelly både ett pojk- och ett flicknamn? Eller är Nelly tvåkönad? Man kan bli förvirrad för mindre 😠 // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Enligt Nellys hemsida så är Nelly Furtado en vit tjej, men vem är då snubben som sjunger duett med Janet Jackson i "Call on me"? Är det en annan Nelly, som helt plötsligt är man? Är Nelly både ett pojk- och ett flicknamn? Eller är Nelly tvåkönad? Man kan bli förvirrad för mindre 😠 // David Nellt den manlige är ju stor artist. Säger låten "Hot in here" dig något? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Nellt den manlige är ju stor artist. Säger låten "Hot in here" dig något? 😠 Jodå. Det var nog då jag började tro att Nelly var en kille, men sen tänkte jag att Nelly kanske var tjejen som sjöng i refrängen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Nelly är väl androgynt namn? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Är inte alla namn det i amerikat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Är inte alla namn det i amerikat? De är ju som de är 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 är Nelly tvåkönad? minst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 är Nelly tvåkönad? minst 25 har jag hört.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 (redigerat) är Nelly tvåkönad? minst 25 har jag hört.. Näää! 42 😆 Redigerat 11 september 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 är Nelly tvåkönad? minst 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 är Nelly tvåkönad? minst 25 har jag hört.. till och med?? 🙂😕 näe nu ska ja ringa timbaland o klaga!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.