Overkill Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=3047...c6a7d9efb74c35c 🙂🙂
Micke H Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Nej, vi behöver inga långa snoppar. Vi har våra studios, de är våra penisförlängare! 🙂
®offe Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Själv har jag 150cm. Svart, slak och smidig även när det är kallt. Me guldpläterade kontakter. Hittills har ingen brud klagat!! Eh, vi talar väl om midikablar va? /R
Dark Of Light Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 😳 Ja, då tar vi det en gång till... Det ÄR inte korven som är farlig utan påsen... Å andra sidan är det inte korven som är farlig, utan såsen...
D Vibe Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Själv har jag 150cm. Svart, slak och smidig även när det är kallt.Me guldpläterade kontakter. Hittills har ingen brud klagat!! Eh, vi talar väl om midikablar va? /R 🙂
denton (oregistrerad) Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Här ligger nog vi alla i lä http://de.fishki.net/pics7/pen.wmv
Micke H Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Shit! Jag öppnade filmen, men vågade inte kolla klart! 😠😄
Overkill Postat 10 september 2006 Trådstartare Postat 10 september 2006 Här ligger nog vi alla i lä http://de.fishki.net/pics7/pen.wmv LOL! 😠😄
herwhisper Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Här ligger nog vi alla i lä http://de.fishki.net/pics7/pen.wmv Herregud! Hahaha, det är inte klokt vad folk hittar på nu för tiden.
Jejje Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Shit! Jag öppnade filmen, men vågade inte kolla klart! 🥰😉 Inte jag heller 😉
Pazo Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 i Erigerat tillstånd lika lång som överarmen och lika bred som handleden 🥰
®offe Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 (redigerat) Alltså, seriöst... Killen har en beige plastkasse från Hemköp, fylld med yello, mellan benen. Han kan inte stå och kissa, utan måste sitta, och när han sitter så plaskar påsen ner i vattnet i toastolen.. Han kan inte längre ha sex, men what the fuck, han är glad ändå. Vari ligger glädjen? Ligger han och flyttar runt kassen på kvällarna när han lagt sig och tänker; yeah man...eller vad tänker han??? Noterade för övrigt att av de 67 kg som han lagt i kassen blev det tre kilo yello över som han lät spruta in i läpparna. Lite kul om det var maskerad och man vill skrämma skiten ur folk, men att behöva gå och lägga sig med basketbollen, nej tack. Fan man kan ju bara sova på rygg, å då snarkar man ju.. Huvva! (R Redigerat 10 september 2006 av ®offe
D Vibe Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Han ser ut att gå på nånting också, om man kollar ögonen. Alldeles flackiga.. Fy fan, vilka jävla galningar det finns där borta i staterna..
Jejje Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Alltså, seriöst...Killen har en beige plastkasse från Hemköp, fylld med yello, mellan benen. Han kan inte stå och kissa, utan måste sitta, och när han sitter så plaskar påsen ner i vattnet i toastolen.. Han kan inte längre ha sex, men what the fuck, han är glad ändå. Vari ligger glädjen? Ligger han och flyttar runt kassen på kvällarna när han lagt sig och tänker; yeah man...eller vad tänker han??? Noterade för övrigt att av de 67 kg som han lagt i kassen blev det tre kilo yello över som han lät spruta in i läpparna. Lite kul om det var maskerad och man vill skrämma skiten ur folk, men att behöva gå och lägga sig med basketbollen, nej tack. Fan man kan ju bara sova på rygg, å då snarkar man ju.. Huvva! (R Hade han typ sprutat in silikon i penisen eller? Jag vet att man nog får det förklarat i filmen men jag vågade ju inte se klart 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.