Jump to content
Annons

Våran tur?


Overkill

Recommended Posts

Annons
Själv har jag 150cm. Svart, slak och smidig även när det är kallt.

Me guldpläterade kontakter.

Hittills har ingen brud klagat!!

Eh, vi talar väl om midikablar va?

/R

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, seriöst...

Killen har en beige plastkasse från Hemköp, fylld med yello, mellan benen.

Han kan inte stå och kissa, utan måste sitta, och när han sitter så plaskar påsen ner i vattnet i toastolen..

Han kan inte längre ha sex, men what the fuck, han är glad ändå.

Vari ligger glädjen? Ligger han och flyttar runt kassen på kvällarna när han lagt sig och tänker; yeah man...eller vad tänker han???

Noterade för övrigt att av de 67 kg som han lagt i kassen blev det tre kilo yello över som han lät spruta in i läpparna.

Lite kul om det var maskerad och man vill skrämma skiten ur folk, men att behöva gå och lägga sig med basketbollen, nej tack. Fan man kan ju bara sova på rygg, å då snarkar man ju..

Huvva!

(R

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, seriöst...

Killen har en beige plastkasse från Hemköp, fylld med yello, mellan benen.

Han kan inte stå och kissa, utan måste sitta, och när han sitter så plaskar påsen ner i vattnet i toastolen..

Han kan inte längre ha sex, men what the fuck, han är glad ändå.

Vari ligger glädjen? Ligger han och flyttar runt kassen på kvällarna när han lagt sig och tänker; yeah man...eller vad tänker han???

Noterade för övrigt att av de 67 kg som han lagt i kassen blev det tre kilo yello över som han lät spruta in i läpparna.

Lite kul om det var maskerad och man vill skrämma skiten ur folk, men att behöva gå och lägga sig med basketbollen, nej tack. Fan man kan ju bara sova på rygg, å då snarkar man ju..

Huvva!

(R

Hade han typ sprutat in silikon i penisen eller?

Jag vet att man nog får det förklarat i filmen men jag vågade ju inte se klart 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...