Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

jag har nu skaffat mig en bärbar dator, intel centrino duo, 1 gig ram, 40 gig hårddisk. men jag har upptäckt att det inte finns något fiwere-uttag? det måste man väl ha för att koppla in ett ljudkort? finns det något annat sätt som jag kan lösa det här? vill ju verkligen kunna spela in.

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Anslut med USB?

Finns en uppsjö kort med usbanslutning.

Postat
Hej!

jag har nu skaffat mig en bärbar dator, intel centrino duo, 1 gig ram, 40 gig hårddisk. men jag har upptäckt att det inte finns något fiwere-uttag? det måste man väl ha för att koppla in ett ljudkort? finns det något annat sätt som jag kan lösa det här? vill ju verkligen kunna spela in.

Antagligen har din dator PCMCIA-plats?

Köp då bara ett PCMCIA-kort med firewireingångar på så är du hemma 😆

Postat

Jo, precis det har den! Vad bra att det finns också!!! räddad 😆 men hur mycket kostar såna?

Postat

Annars såg jag ju M-Audio USB Audiophile, vad tror ni om den? jag har ju använt en 2496 kort innan så...

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Annars såg jag ju M-Audio USB Audiophile, vad tror ni om den? jag har ju använt en 2496 kort innan så...

Det funkar jättebra. Midi, två ingångar och två utgångar. Kör på det bara

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.