TheQuo Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Jag har fått tag i några låtar som verkar vara i formatet flac. HUr gör jag för att kunna lyssna på filerna?
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Jag har fått tag i några låtar som verkar vara i formatet flac. HUr gör jag för att kunna lyssna på filerna? tankar foobar 2000!!!!
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 (redigerat) Jag har FLAC-plugin i mitt Winamp. EDIT: Kolla också på FLAC:s officiella hemsida. Redigerat 9 september 2006 av Linus
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 linus, winamp är inte lika bra som foobar.. 😆 winamp käka rlite mer CPU-kraft väl!? 😮
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 linus, winamp är inte lika bra som foobar.. Jag tycker tvärtom. Vad har foobar som inte Winamp har? 🙂winamp käka rlite mer CPU-kraft väl!? 😄 Jag märkte skillnad hos en kompis som hade en 400 MHz CPU. Jag märkte ingen skillnad när jag hade en 1 GHz CPU. Winamp startade lika snabbt som Foobar. Nu har jag 3 GHz, Winamp rullar i den vackraste av widgets och jag kunde inte bry mig mindre. 😛
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 aja.. det är mer än smaksak.. jag har kört med winamp sen.. hmm.. 98.. o sen fick jag tag på foobar i vintras.. jag tycker det är ett riktigt bra program och jag tycker även det är skitsnyggt!
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 smaksak Självklart. Nåja, vi är utanför ämnet och jag tror att TheQuo blir nöjd med båda svaren.
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 (redigerat) Hah! Gotcha! Redigerat 9 september 2006 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.