fogden2000 Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 (redigerat) Jag hör för varje vecka som går nu att datorn för mer & mer väsen 😄 Konstiga extremt höga toner ljuder ibland,från nån av fläktarna 😄 den är 4år nu i sept. får min nya i slutet av månaden 😛 Intresseklubben 😆 Förresten 2:ans svarta bläckpatron e slut 🙁 Undra om det går att trykka in lite svart soja ?? 😲😄 Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😄 Redigerat 9 september 2006 av fogden2000
®offe Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Jag hör för varje vecka som går nu att datorn för mer & mer väsen 😛Konstiga extremt höga toner ljuder ibland,från nån av fläktarna 😄 Det kan bero på att din hörsel gradvis håller på att hämta sig efter senast giget.... /R
Fidden Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😆 kanada?
®offe Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😎 kanada? Nej, de flyger till sina hemländer, s.k homelands, där de sliter som hundar över vintern. De äter som skållade råttor, för att fylla den uppsatta kvoten, som säger att varje gås ska ha minst arton kilo bajs i magen innan de återvänder till Sverige. När de väl nått kvoten är de för tunga för att flyga, och anländer Stockholms Central per tåg. Det brukar bli ett satans kackel på tågstationen när de kommer. Väl framme brukar de chilla lite, gå på fotboll och knulla runt bland stans duvor. Därefter delar de upp Sveriges stränder enligt ett för mig helt obegripligt system. Anländer till stranden med det lokala bussbolaget och börjar där med sitt sommarjobb. I kluttar om c:a 30 gram bajsar de ner stranden enligt ett strikt uppdelat schema tills hela stranden lyser vit av deras avföring. Därefter är det dags att flyga till hemlandet igen och börja svulla. Enligt en vän i miljöpartiet så är deras basföda PizzaHut. Den ger snabb viktökning och bra bajs. I deras hemländer kan läsa PizzaHuts reklambanderoller, speciellt för målgruppen Kanadagäss: "More Bajs per slice". Den kampanjen vann för övrigt Guldägget som bästa reklam 2004. Röster har hörts, främst från Sverigedemokraterna, att vi inte ska släppa in Kanadagässen, utan istället försöka hjälpa dem i deras hemländer genom att anlägga ett trettiotal kopior av Tylösand där. På så sätt ska de uppmuntras att bajsa hemma. GBF, (Gåsbajsförbundet) har dock reagerat starkt på detta uttalande och menar att man på det sättet ställer ett femtiotal strandbajsplockare utanför arbetsmarknaden. Själv är jag osäker. Jag tycker man ska vara solidarisk, men samtidigt är det lite tråkigt med allt gåsbajs som fastnar under fotnaglarna när man går runt på stränderna och smygplåtar med sin mobil. Usch, jag vet inte hur jag ska förhålla mig i den här frågan.... Nån som har tips? /R
VacUm Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😎 kanada? Nej, de flyger till sina hemländer, s.k homelands, där de sliter som hundar över vintern. De äter som skållade råttor, för att fylla den uppsatta kvoten, som säger att varje gås ska ha minst arton kilo bajs i magen innan de återvänder till Sverige. När de väl nått kvoten är de för tunga för att flyga, och anländer Stockholms Central per tåg. Det brukar bli ett satans kackel på tågstationen när de kommer. Väl framme brukar de chilla lite, gå på fotboll och knulla runt bland stans duvor. Därefter delar de upp Sveriges stränder enligt ett för mig helt obegripligt system. Anländer till stranden med det lokala bussbolaget och börjar där med sitt sommarjobb. I kluttar om c:a 30 gram bajsar de ner stranden enligt ett strikt uppdelat schema tills hela stranden lyser vit av deras avföring. Därefter är det dags att flyga till hemlandet igen och börja svulla. Enligt en vän i miljöpartiet så är deras basföda PizzaHut. Den ger snabb viktökning och bra bajs. I deras hemländer kan läsa PizzaHuts reklambanderoller, speciellt för målgruppen Kanadagäss: "More Bajs per slice". Den kampanjen vann för övrigt Guldägget som bästa reklam 2004. Röster har hörts, främst från Sverigedemokraterna, att vi inte ska släppa in Kanadagässen, utan istället försöka hjälpa dem i deras hemländer genom att anlägga ett trettiotal kopior av Tylösand där. På så sätt ska de uppmuntras att bajsa hemma. GBF, (Gåsbajsförbundet) har dock reagerat starkt på detta uttalande och menar att man på det sättet ställer ett femtiotal strandbajsplockare utanför arbetsmarknaden. Själv är jag osäker. Jag tycker man ska vara solidarisk, men samtidigt är det lite tråkigt med allt gåsbajs som fastnar under fotnaglarna när man går runt på stränderna och smygplåtar med sin mobil. Usch, jag vet inte hur jag ska förhålla mig i den här frågan.... Nån som har tips? /R haaaaaaaaaa lysande.
Overkill Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😕 kanada? Nej, de flyger till sina hemländer, s.k homelands, där de sliter som hundar över vintern. De äter som skållade råttor, för att fylla den uppsatta kvoten, som säger att varje gås ska ha minst arton kilo bajs i magen innan de återvänder till Sverige. När de väl nått kvoten är de för tunga för att flyga, och anländer Stockholms Central per tåg. Det brukar bli ett satans kackel på tågstationen när de kommer. Väl framme brukar de chilla lite, gå på fotboll och knulla runt bland stans duvor. Därefter delar de upp Sveriges stränder enligt ett för mig helt obegripligt system. Anländer till stranden med det lokala bussbolaget och börjar där med sitt sommarjobb. I kluttar om c:a 30 gram bajsar de ner stranden enligt ett strikt uppdelat schema tills hela stranden lyser vit av deras avföring. Därefter är det dags att flyga till hemlandet igen och börja svulla. Enligt en vän i miljöpartiet så är deras basföda PizzaHut. Den ger snabb viktökning och bra bajs. I deras hemländer kan läsa PizzaHuts reklambanderoller, speciellt för målgruppen Kanadagäss: "More Bajs per slice". Den kampanjen vann för övrigt Guldägget som bästa reklam 2004. Röster har hörts, främst från Sverigedemokraterna, att vi inte ska släppa in Kanadagässen, utan istället försöka hjälpa dem i deras hemländer genom att anlägga ett trettiotal kopior av Tylösand där. På så sätt ska de uppmuntras att bajsa hemma. GBF, (Gåsbajsförbundet) har dock reagerat starkt på detta uttalande och menar att man på det sättet ställer ett femtiotal strandbajsplockare utanför arbetsmarknaden. Själv är jag osäker. Jag tycker man ska vara solidarisk, men samtidigt är det lite tråkigt med allt gåsbajs som fastnar under fotnaglarna när man går runt på stränderna och smygplåtar med sin mobil. Usch, jag vet inte hur jag ska förhålla mig i den här frågan.... Nån som har tips? /R LOL!!!! 😆😆😆😆😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.