Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla!

Ska inhandla en Axiom midiklav där Ableton Live Lite 5 ingår. Undrar bara om Ableton Live Lite 5 är en uninersal binary och vilka funktioner som är nedbantade från Live 5.2. Har svårt att hitta några specifikationer på detta program på nätet. Kommer att använda programet till att spela in audio-spår, framförallt gitarr på mina reason produktioner.

Tack på förhand

Annons
Postat
Hej alla!

Ska inhandla en Axiom midiklav där Ableton Live Lite 5 ingår. Undrar bara om Ableton Live Lite 5 är en uninersal binary och vilka funktioner som är nedbantade från Live 5.2. Har svårt att hitta några specifikationer på detta program på nätet. Kommer att använda programet till att spela in audio-spår, framförallt gitarr på mina reason produktioner.

Tack på förhand

I det fallet kommer du få begränsat antal audiospår du kan a samtidigt. Tror det ligger på 4 eller 5.

Sen tror jag att man bara får ha två av varje effekt också.

Postat
Hej alla!

Tack på förhand

I det fallet kommer du få begränsat antal audiospår du kan a samtidigt. Tror det ligger på 4 eller 5.

Känns ju ganska begränsat men det kan nog räcka ett tag iaf. Vad tror ni om att köra den här Lite versionen på den nya macbooken? Ska väl inte vara några problem eller?

• 2 veckor senare...
Postat
Hej alla!

Tack på förhand

Känns ju ganska begränsat men det kan nog räcka ett tag iaf. Vad tror ni om att köra den här Lite versionen på den nya macbooken? Ska väl inte vara några problem eller?

Inte det minsta...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.